וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו: "אני לא יודע למה אני לא עולה בחמישייה"

שחקנה של מכבי תל אביב התייחס לספסולו לפני ההתמודדות נגד מכבי ראשל"צ באולם הפחים (חמישי, 20:15, 5+ לייב)

המחזור ה-22 בליגת העל ייפתח כבר מחר (חמישי) עם המפגש בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון שייערך באולם הפחים בחולון (20:15, שידור ישיר ב-5+ לייב). המשחק הוקדם בשל משחקי ההצלבה של הצהובים ביורוליג שייערכו החל מיום שלישי הקרוב מול קאחה לבוראל בספרד, והועבר מיד אליהו בשל העובדה שהאולם תפוס. בשני המפגשים העונה ניצחה מכבי תל אביב, 68:89 בסיבוב הראשון בראשון לציון ו-74:88 בסיבוב השני ביד אליהו. הניצחון האחרון של ראשון לציון על מכבי תל אביב הושג בעונת 2005/6, והניצחון היחיד ביד אליהו היה בעונת 2004/5.

מכבי תל אביב יצאה מהמחזור האחרון בליגת העל בתחושה מעורבת. מצד אחד הצליחה הקבוצה לנצח במשחק חוץ קשה את בני השרון, מצד שני איבדה הקבוצה יתרון מבטיח, רגע לפני המשחקים החשובים ביותר של הקבוצה העונה. מכבי יודעת שהמשחק מול ראשון לציון רחוק מלהיות מבחן ראוי, אבל מתכוונת לקחת את המשחק ברצינות, למרות שכבר הבטיחה את המקום הראשון בליגה בתום העונה הסדירה.

"עשינו אמנם שינוי בחמישייה לאחרונה, אבל צריך לזכור שמשחק לא נגמר ברבע הראשון ויש ארבעה רבעים", התייחס עוזר המאמן, גיא גודס, לספסולו של ג'רמי פארגו. "יש לנו 11 שחקנים טובים שלכל אחד מהם מגיע לשחק. עשינו שינויים כדי לבדוק דברים מסוימים ואין שום דבר אישי כלפי שחקן".

פארגו עצמו אמר בנושא: "אני מקבל כל מה שמחליטים ואני עושה בשביל הקבוצה את כל מה שאני יכול כשאני עולה מהספסל. זה לא משפיע על הביטחון שלי בכלל ואלה דברים שקורים, יש לנו מספיק שחקנים טובים בסגל ואני לא יודע למה אני לא עולה בחמישייה במשחקים האחרונים. זו שאלה שצריך להפנות למאמן, אני מקבל הכל ועושה מה שצריך". על המשחק נגד ראשון לציון, אמר: "זה משחק שחובה לנצח אותו והוא חשוב מאוד לפני השבוע הבא. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה מאוד ואנחנו צריכים לעשות את הטוב ביותר שלנו בכדי לנצח כדי לצאת לויטוריה בתנופה גדולה".

מנגד, בראשון לציון מגיעים למשחק עם הרגשה רעה מאוד. הקבוצה של אפי בירנבוים הפסידה בשבועיים האחרונים לשתי קבוצות התחתית ברק נתניה ועירוני אשקלון, ואיבדה את המקום הרביעי לטובת גלבוע/גליל. בראשון מבינים שהקבוצות במקומות 6-7 נמצאות לא רחוק מהם והחלו לחפש גארד על מנת לחזק את הסגל, לאור אכזבה מסוימת שיש בקבוצה מהיכולת של אייזאה סוואן לאחרונה. המאמן אפי בירנבוים ניסה להרים את שחקניו לאחר ההפסד לאשקלון, ולהחדיר להם אמונה שדווקא בתקופה הרעה הזאת ניתן לרשום הפתעה גדולה מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully