וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ליברפול ומנצ'סטר סיטי הודחו בשמינית

האדומים איכזבו עם 0:0 ביתי מול בראגה, התכולים ניצחו רק 0:1 את דינמו קייב ועפו. ויאריאל השלימה ניצחון כפול על לברקוזן

תמונת העולות לרבע הליגה האירופית הושלמה הערב (חמישי), עם משחקי הגומלין בשמינית הגמר שזימנו אכזבה גדולה לנציגות האנגליות. ליברפול לא הצליחה למחוק את הפיגור 1:0 מהמשחק הראשון מול בראגה והודחה עם 0:0 חלש מול הפורטוגלים באנפילד, ומנצ'סטר סיטי ניצחה רק 0:1 את דינמו קייב בגומלין ועפה בגלל ההפסד 2:0 באוקראינה. ויאריאל השלימה ניצחון כפול על לברקוזן עם 1:2 ביתי אחרי ה-2:3 בגרמניה. פורטו תהיה הפורטוגלית השנייה בין שמונה הגדולות אחרי 1:2 על צסק"א מוסקבה.

זניט סנט פטרסבורג - טוונטה 0:2 (3:2 בסיכום)

האימפריה הרוסית סיימה את דרכה כבר בשמינית הגמר. זניט, שספגה לפני שבוע תבוסת 3:0 מביכה בחוץ מול אלופת הולנד טוונטה, הצליחה להשיג שני שערים מוקדמים שהחזירו אותה להתמודדות, אך שם היא גם נעצרה והצליחה לנצח רק 0:2 שלא הספיק לה כדי למשוך את טוונטה להארכה.

האלופה הרוסית עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-16 לאחר שמסירת עומק של דני מצאה את רומן שירוקוב, שבעט לקורה אך הגיע לכדור החוזר ובעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-37 הצליחה זניט לכבוש את השני, לאחר שדאנקו לאזוביץ' הצליח להשתחרר מהשומר שלו ולבעוט כדור שנהדף על ידי ההגנה עד לאלכסנדר קרז'אקוב, שבעט פנימה את ה-0:2 ופתאום יש על מה לשחק. קרז'אקוב הקדיש את השער לשוער וצ'יסלאב מאלפייב, שאשתו מתה הבוקר.

מנצ'סטר סיטי - דינמו קייב 0:1 (2:1 בסיכום)

קשה לראות את הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני זוכה באליפות, אז מה שנותר לה זה לנסות את מזלה בגביעים השונים. בגביע האנגלי זה עובד לה די טוב והיא כבר בחצי הגמר, שם תפגוש את היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, אבל מהליגה האירופית היא נפרדה כבר הערב. הסיטיזנס אמנם ניצחו 0:1 את דינמו קייב בבית משער של אלכסנדר קולארוב, אך ההפסד 2:0 בשבוע שעבר מנעו ממנה את הכרטיס המיוחל לרבע הגמר.

בדקה ה-36 נותרה סיטי ב-10 שחקנים לאחר שמריו באלוטלי ביצע עבירה גסה במיוחד על גוראן פופוב. בדקה ה-39 הצליחו התכולים לעלות ליתרון לאחר שדויד סילבה מסר בנגיעה קטנה כדור חופשי לאלכסנדר קולארוב, שבעט טיל לפינה וקבע 0:1. הקבוצה של מאנצ'יני הייתה קרובה לכבוש עוד מספר פעמים עד הסוף, אך לא הצליחו להכניע את אלכסנדר שובקובסקי.

ספרטק מוסקבה - אייאקס 0:3 (0:4 בסיכום)

הקבוצה ההולנדית נאלצה אמנם להסתדר הערב ללא מרטן סטקלנבורג, אך גם זה לא תירוץ ליכולת העלובה שהיא הציגה הערב. אייאקס הודחה מהליגה האירופית לאחר הפסד 3:0 מביך, שהצטרף ל-1:0 שספגה במשחק הראשון, ובסך הכל 0:4 לספרטק מוסקבה בסיכום שני המפגשים.

הקבוצה הרוסית הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-21 כשאלכס העביר מסירת רוחב נפלאה לעבר דימיטרי קומבארוב, שהמשיך מצוין פנימה, 0:1 לספרטק. השער השני של המקומיים הגיע תשע דקות בלבד לאחר הראשון כשהפעם קומבארוב בישל במסירת עומק מצוינת לווליטון, שכבש את ה-0:2. ההשפלה נמשכה בדקה ה-54 לאחר שבעיטה חופשית נפלאה של אלכס נעצרה רק בחיבורים, 0:3 לרוסים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

פאריס סן ז'רמן - בנפיקה 1:1 (3:2 בסיכום)

הצרפתים, שהתחילו את דרכם במפעל מול מכבי תל אביב, סיימו אותה הערב דווקא מול קבוצה שהובסה העונה על ידי הפועל תל אביב. פאריס סן ז'רמן סיימה בתיקו 1:1 ביתי מול בנפיקה ליסבון והפסידה 3:2 בסיכום שני המפגשים, לאחר שהפסידה במשחק הקודם 2:1. הפורטוגלים עלו ל-0:1 בדקה ה-27, לאחר שמסירת עומק של אדוארדו סאלביו מצאה את ניקולאס גאיטן, שבעט בעיטה מפתיעה לפינה הקרובה וניצל טעות של אפולה אדל. פארסי סן ז'רמן מצאה את השוויון בדקה ה-35 כשמסירה ארוכה מצאה את סיארה, שהוריד על החזה למתיאו בודמר, שבעט טיל מהאוויר פנימה את ה-1:1.

גלזגו ריינג'רס - פ.ס.וו איינדהובן 1:0 (1:0 בסיכום)

הסקוטים האמינו כי התיקו המאופס מהמשחק הראשון בהולנד יספיק להם לגומלין, אבל למוליכת הליגה ההולנדית היו תוכניות אחרות. ג'רמיין לנס, שעוד לפני המשחק הראשון אמר שהוא מחכה להופיע מול הקהל באייברוקס, נתן שואו אמיתי. הקיצוני המוכשר היה הבולט בשורות איינדהובן, ובדקה ה-14 הכניע את ניל אלכסנדר, השוער המחליף של ריינג'רס, ושלח את קבוצתו לרבע הגמר. ריינג'רס, שטיווחה את השער ללא הרף במחצית השנייה ולא כבשה, תתרכז מעתה במאבקים בסקוטלנד, כשביום ראשון מצפה לה דרבי בגמר גביע הליגה מול סלטיק.

ויאריאל - באייר לברקוזן 1:2 (3:5 בסיכום)

הצוללת הצהובה השלימה ניצחון כפול על סגנית מוליכת הבונדסליגה, ותהיה גם היא בין שמונה הגדולות של המפעל. הכושר הטוב של לברקוזן מהליגה לא שיחק תפקיד הפעם, כשג'וזפה רוסי וחבריו המשיכו לעשות ככל העולה על רוחם מול ההגנה הגרמנית. בדקה ה-33 ביצע רוסי דאבל פס נהדר עם סנטי קאסורלה, שסיים באלגנטיות וקבע 0:1. גם כניסתו של מיכאל באלאק לא הועילה ללברקוזן מול רוסי הנהדר, שהבקיע עם בעיטה חדה בדקה ה-61. יופ היינקס, שעוד הספיק לראות את קבוצתו מתנחמת בשער עצמי של גונזאלו בדקה ה-84, יודע שאת ההתמודדות קבוצתו הפסידה כאשר איבדה יתרון ביתי במשחק הראשון.

ליברפול - בראגה 0:0 (1:0 בסיכום)

כמו מנצ'סטר סיטי, גם הקבוצה של קני דלגליש לא הצליחה לתקן את ההפסד מהמשחק הראשון ונאלצת להיפרד מוקדם מהצפוי מהליגה האירופית והסיכוי האחרון לתואר העונה. הרבה תקוות תלו בליברפול בכוח המאגי של אנפילד, אבל לקבוצה הנוכחית זה פשוט לא מספיק. אנדי קארול פתח לראשונה בהרכבה של ליברפול והיווה כתובת מרכזית לכדורים, אך הוא התקשה מול ההגנה המעובה של בראגה והסתפק כמו יתר חבריו במצבים בודדים שלא נוצלו. הפורטוגלים, עם משחק טקטי מעולה, ממשיכים לשלב הבא. הקופ ימתין בסבלנות לימים טובים יותר.

פורטו - צסק"א מוסקבה 1:2 (1:3 בסיכום)

רצף הכישלונות של הקבוצה ממוסקבה מול פורטו, נמשך גם בדרגאו, כשפורטו ניצחה את המשחק השישי בין שתי הקבוצות והעפילה לרבע הגמר. כבר אחרי שתי דקות הולק הברזילאי סובב לעבר הרחבה כדור חופשי מזווית אלכסונית במרחק 35 מטרים, אבל הכדור שלו חלף על פני כולם וחדר פנימה. בדקה ה-24 היה זה פרדי גוארין, שכבש גם במשחק הראשון במוסקבה, שניצל מקבץ טעויות של איגור אקינפייב וההגנה שלו כדי לקבוע 0:2 לזכות פורטו. צסק"א הצליחה לצמק חמש דקות לאחר מכן, כשזוראן טושיץ' הסרבי סיים התקפה נאה עם כדור ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully