וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת איטליה הצעירה תשחק בסריה B?

המאמן הלאומי צ'זארה פראנדלי עומד בראש הצעה מהפכנית לקידום הצעירים בארץ המגף. הדיון עובר לראשי ההתאחדות

הנבחרת הצעירה של איטליה עשויה להופיע כקבוצה בפני עצמה בסריה B. הרעיון החדשני הזה זוכה לתמיכה רחבה על ידי אנשי כדורגל בכירים בארץ המגף וחלקם רואים בו פתרון הולם למשבר שפקד את את הכדורגל האיטלקי. הרעיון, שמטרתו היא כמובן לתת לשחקנים יותר הזדמנות לשחק בשלב מוקדם יותר, הועבר לדיונים בקרב ראשי ההתאחדות והוא עשוי לעמוד במרכזה של מהפכה בכדורגל האיטלקי.

הוגה התכנית הוא לא אחר מאשר מאמן הנבחרת הבוגרת, צ'זארה פראנדלי, שנתמך על ידי כוכב העבר דמטריו אלברטיני, שמחזיק בתפקיד בהתאחדות. גם אריגו סאקי ורוברטו באג'ו, שמונו כאחראים על הנבחרת הצעירות באיטליה, תומכים בהצעה ורוצים לראות את האזוריני משחקים מדי שבוע בליגה השנייה. על פי דיווחים שונים, במסגרת הפרויקט המיוחד ההתאחדות תוריד את הגיל המקסימלי לשחקנים בליגת הנוער העומד כעת על 21.

כאמור, הרעיון הועלה לאור המשבר שפקד את הכדורגל האיטלקי. בעקבות ההדחה בשלב הבתים במונדיאל וכישלון הנבחרת הצעירה בטורנירים האחרונים, לא מעט אנשי כדורגל בארץ המגף טענו כי קבוצות הסריה A לא נותנות מספיק דקות משחק לכוכבים הצעירים. אלברטיני אמר היום: "הפרויקט עובר עכשיו לדיונים בפאנל המייעץ של ההתאחדות".

בשלב זה, לא כל הפרטים לגבי ההצעה ברורים ולמשל עולה השאלה: האם שחקני הנבחרת הצעירה לא יוכלו להשתייך לסגל קבוצות מהסרייה A או מחוץ לאיטליה וייתכן כי למרות התמיכה של פראנדלי וסאקי, ראשי הקבוצות יתנגדו למהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully