וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף וספרטק סנט פטרסבורג זכו בגביע הרוסי

המאמן הוביל את המועדון לגביע ראשון בתולדותיו, אחרי 53:80 משכנע על נובוגרוד בגמר. מונס ואריק שיבק בגמר הגביע הבלגי

צביקה שרף רשם הישג נאה נוסף לקריירה האירופית המכובדת שלו, כאשר הוביל הערב (רביעי) את ספרטק סנט פטרסבורג לזכיה בגביע הרוסי. שרף וקבוצתו הביסו בלי בעיות את נובוגרוד (מקום 8 ברוסיה) 53:80 בעיקר בשל רבע שני של 14:23 ורבע שלישי של 12:13, שמלעשה עזר להם לסגור עניין לכפות גארבג' טיים אחד ארוך לכל אורך הדקות האחרונות, וחגוג גביע ראשון בתולדותיהם 24 שעות לאחרי שהביסו את לוקומוטיב קובאן 72:92 בחצי הגמר.

פטאר פופוביץ' הוביל את המנצחים עם 14 נקודות, כאשר פרו אנטיץ' הוסיף 13 והנרי דומרקנט 10. אגב, אנטיץ' נבחר ל-MVP של הפיינל פור, כאשר ניקולה דראגוביץ' מספרטק נכלל גם הוא בחמישיה המצטיינת של משחקי חצי הגמר והגמר. שרף, שרושם עונה פשוט מצוינת עם ספרטק סנט פטרסבורג שמדורגת כעת במקום השלישי ברוסיה, ינסה להמשיך במומנטום כאשר יפגוש שוב את נובוגרוד, הפעם במסגרת הליגה, ביום שבת הקרוב. במשחק על מקומות 3-4 ניצחה קרסנוירסק את לוקומוטיב קובאן 73:78.

שיבק ומונס העפילו לגמר הגביע הבלגי

גם קבוצתו הבלגית של אריק שיבק, מונס, רשמה הישג נפלא היום, כאשר העפילה לגמר הגביע. מונס הפסידה אמנם 68:66 לשרלרואה, אבל הניצחון שלה במשחק הראשון בשבוע שעבר 94:99 סייע לה להבטיח את מקומה בגמר, שם היא תפגוש את אוסטנד, שהפסידה היום לאנטוורפן 79:72, אבל ניצחה במשחק הראשון 54:66.

במשחק עצמו מונס הובילה 17:23 בסיום הרבע הראשון, אבל קלעה חמש נקודות בלבד בעשר הדקות הבאות ואל המחצית היא ירדה בפיגור 35:28. ברבע השלישי מונס כבר הובילה 44:47, אבל איבדה את היתרון ולמרות זאת הצליחה לשמור על הניצחון בסיכום שני המשחקים. את קלעי מונס הוביל רון לואיס עם 19 נקודות, מרכוס האטן הוסיף 16 ורונל טיילור קלע עשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully