וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רובסון נאבק במחלת הסרטן

שחקנה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד, שמדריך כיום את נבחרת תאילנד, עבר ניתוח להסרת גידול בגרונו ויחזור בקרוב לאמן

כלי התקשורת בבריטניה מפרסמים היום (רביעי) כי הקפטן לשעבר של נבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד, בריאן רובסון, נאבק במחלת הסרטן בגרון. רובסון בן ה-54, שמשמש כמאמנה של נבחרת תאילנד, עבר ניתוח להסרת הגידול בבנגקוק ב-3 לחודש.

"בדו"ח המעבדה התגלה סרטן בגרון, מה שמצריך את המשך הטיפול", הודיעה היום מנצ'סטר יונייטד. "האונקולוג שמטפל ברובסון בטוח שהמצב הוא בר טיפול. כרגע בריאן מרגיש טוב להמשיך בתפקידו כמאמן נבחרת תאילנד ובתפקידו כשגריר של מנצ'סטר יונייטד".

רובסון, שנחשב לאחד השחקנים הקשוחים בליגה ושיחק בקישור של יונייטד, היה שותף ל-90 הופעות בנבחרת אנגליה, 65 מהן כקפטן. בין השאר הוא זכה בשתי אליפויות ובשלושה גביעים עם יונייטד עד שעבר למידלסברו, שם שימש כמאמן-שחקן לקדנציה קצרה שלאחריה פרש מכדורגל, אבל המשיך לאמן בשורותיה. בהמשך קריירת האימון שלו, הדריך רובסון את ברדפורד, ווסט ברומיץ', שפילד יונייטד והחל מ-2009 הוא מאמן את נבחרת תאילנד.

בעבר החמיא אלכס פרגוסון לרובסון, כשקבע כי הוא היה הקפטן הטוב ביותר מאז שהוא עצמו קיבל את תפקיד המנג'ר ב-1986. "בריאן ומשפחתו ביקשו לאפשר לו להמשיך לקבל את הטיפול באופן פרטי וביקשו לכבד את פרטיותו", נמסר בהמשך ההודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully