וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "כנראה שצריך להתחיל מאפס"

16.3.2011 / 15:02

מאמן מכבי ת"א לא התאושש מהתבוסה לק"ש: "זה היה עלבון וביזיון, נדבר מחדש על מחויבות". חשש: ניבאלדו גמר את העונה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הליגה הקרוב נגד מכבי נתניה בשבת, אך היום (רביעי) קיבלה הקבוצה חדשות רעות מאוד הכשורות במצבו הרפואי של הבלם ניבאלדו. השחקן הברזילאי עדיין מתקשה להחלים מהפציעה ברצועת הברך, ונשלח לבדיקה אצל רופא מומחה בצרפת.

במועדון הצהוב חוששים כי ניבאלדו כבר לא ישוב לשחק העונה, כאשר אם יצליח להתאושש זה יהיה ממש לקראת המשחקים האחרונים של העונה בפלייאוף. כמו כן, גם מצבו לעונה הבאה עדיין לוט בערפל נכון לעכשיו. כזכור, הבלם נפצע במשחקו הראשון של מוטי איוניר בקבוצה, מול בני סכנין בחוץ, ולאחר שנעדר למשך מספר שבועות חזר שוב, ושוב נפצע.

זו לא הבעיה היחידה ממנה סובלת סובלת מכבי תל אביב בכל הנוגע לחלק האחורי. הבלם סאבו פאביצ'ביץ' סובל מפציעה גם כן אך בכל מקרה ירצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים בשבת, ומי שככל הנראה יפתח מול אשדוד יהיה שחקן קבוצת הנוער ריף פרץ, ששב לאימונים לאחר שמחלים משבר בארובת העין. פרץ צפוי לפתוח לצד אבי סטרול במרכז ההגנה, אך קיימת גם אפשרות לפיה קלמי סבן ישמש כבלם השני.

איוניור: "ההפסד לק"ש היה ביזיון, עלבון למועדון"

אחר הצהריים קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן מוטי איוניר ונציג הבעלים בארץ ג'ק אנגלידיס. נציגו של מיטש גולדהאר נשאל בעיקר על מוטי איוניר ומעמדו, שיוכרע רק בסיום העונה: "מוטי מודע לתנאי ההישארות שלו ואני לא חושב שצריך לשנות את זה. השחקנים מקצועיים, הם מוכיחים את המחויבות שלהם למוטי והם משחקים כאילו מוטי יהיה כאן זמן ארוך".

אנגלידיס נשאל האם שורת האכזבות בשבועות האחרונים שינתה משהו בתפיסתו של מיטש גולדהאר עם הסתכלות לעונה הבאה והבהיר: "אין שינוי מבחינה כספית בגישה של גולדהאר. יש לנו חוזים עם שחקנים, אבל הכל רלוונטי. צריך לבחון את היכולת, הגישה והתמונה המלאה, אבל זה עכשיו זה לא הזמן לטפל בזה".

לאחר מכן ניגש אל המיקרופון מוטי איוניר ונשמע כאילו הוא עדיין מתקשה להתאושש מהתבוסה לקרית שמונה בשבת. "לצערי הרב במשחק האחרון זה היה עלבון וביזיון למועדון, למאמנים ולשחקנים ששיחקו במשחק הזה. זה בדיוק האנטי למחויבות ולמה שאני מצפה. התפקיד שלי לדאוג שזה לא יקרה יותר", אמר איוניר, והסביר: "מתחילים מאפס, מתחילים לדבר מחדש על מחויבות, רצון ומשמעת טקטית, ומחברים אותם מחדש - אין פה ברירות אחרות".

"התפקיד שלי ושל השחקנים הוא להחזיר את אמון האוהדים, אין לנו שום זכות לבוא אליהם בטענות", המשיך המאמן הצהוב. "מותר להפסיד בכדורגל, אבל השאלה איך מפסידים. הכאב הגדול שלי ביום שבת, שלא עבר עד היום, זה הדרך בה הפסדנו, ואני לא מוכן לקבל יותר את תחושת הבושה הזאת".

איוניר נשאל האם העובדה שלא חתום על חוזה לעונה הבאה משפיעה על יחסיו עם השחקנים והשיב: "השחקנים מקצוענים. הם צריכים לגלות מחויבות למועדון, לא למאמן שלהם. הם נמצאים בקבוצה שנחשבת בין הגדולות בכדורגל הישראלי, להיות גאים בזה ולהיות מחויבים. ואם מישהו עושה חישובים אם המאמן יישאר או לא זה עצוב מאוד גם לשחקן וגם למועדון".

לבסוף התייחס המאמן לשאיפות הנוכחיות של הקבוצה עד תום העונה ואמר: "אני בנאדם מציאותי. אני רואה שהקבוצה שלי לא מספיק טובה ורואה שהפער מהצמרת גדל, כך שהמטרה היא להבטיח את המקום השלישי. אם בדרך יקרו דברים והפערים מהצמרת יצטמצמו לא נוותר ולא נרים ידיים, אבל בשביל להיות אמיתי ומציאותי - כרגע מכבי תל אביב צריכה לחשוב לא רק על המקום השלישי, אלא איך היא מנצחת את מכבי נתניה ביום שבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully