וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס: "דרק רוז השחקן הכי טוב ב-NBA"

שיקגו עלתה למקום הראשון במזרח על חשבון בוסטון, מאמן הסלטיקס פרגן לכוכב העולה. תיבודו: "רוצים להמשיך להשתפר"

בפעם האחרונה ששיקגו בולס הובילה את המזרח היא לקחה אליפות. זה קרה ב-1997/98, וזו הייתה האליפות האחרונה של הבולס עם מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן. עכשיו שוב נושבת בעיר הרוחות רוח של אופטימיות, לאחר ששיקגו עלתה לראשות המשחק בעקבות ניצחונה על וושינגטון בתוצאה 79:98. דז'ה-וו?

"עכשיו כולם מדברים עלינו, טבעי שניפול למלכודת אם נחשוב שננצח בכל משחק, יש עוד הרבה עבודה לפנינו", אמר לואל דנג, שהיה מצוין עם 20 נקודות. שיקגו עקפה את בוסטון, ואם שתי הקבוצות תסיימנה את העונה הרגילה באותו מאזן, אז מי שתתפוס את המקום הראשון במזרח תהיה זו בעלת היתרון במפגשים הישירים בין הקבוצות. בוסטון ניצחה את שיקגו פעמיים והפסידה לה פעם אחת העונה, ושתי הקבוצות תפגשנה ב-7 באפריל.

אחד הסיפורים הגדולים בעונה של הבולס הוא ללא ספק טום תיבודו, המאמן שבעונתו הראשונה בליגה עושה חיל. "אנחנו רוצים להשתפר כל יום", אמר מי שעד העונה שעברה היה אחד מעוזרי המאמן הטובים בליגה. "אנחנו רוצים לשחק הכי טוב שאפשר ולהשיג את הדירוג הכי גבוה שניתן. אם נתכונן כמו שאנחנו אמורים, התוצאות כבר ידאגו לעצמן".

הכוכב הבלתי מעורער של השוורים, דרק רוז, הוסיף: "זה מרגיש טוב. אמרתי כבר בעבר, אנחנו מנסים לשחק ביחד ולנצח". המאזן הביתי של הבולס אחרי הניצחון הלילה צמח ל-4:30 - שני רק לזה של סן אנטוניו באולמה הביתי. "אנחנו ניזונים מהקהל", הודה רוז, "אם לא הם, לא היינו משחקים כפי שאנחנו משחקים. האנרגיה באולם שלנו משוגעת".

אגב, אדם נוסף שהצטרף לשפע המחמיאים לרוז הוא לא אחר ממאמן בוסטון דוק ריברס. "דרק השחקן הכי טוב בליגה העונה. אני חושב שהוא יהיה ה-MVP, וכשיש לך MVP בקבוצה אתה בדרך כלל טוב, לכן אני לא מופתע מאיך ששיקגו נראים", אמר מאמן הסלטיקס.

רגע היסטורי נוסף במשחק הלילה היה הטריפל דאבל המושגע של ג'בייל מגי, שאמנם קבוצתו וושינגטון וויזארדס הפסידה לבולס, אבל הוא התנחם בכך שהעמיד שורה סטטיסטית של 11 נקודות, 12 ריבאונדים ו-12 (!) חסימות. "זה עבד לי הלילה", אמר שחקן הפנים האתלטי. "חסמתי כל כך טוב במחצית הראשונה, שאנשים התחילו להסס ופחדו לזרוק, מה שהפך את המשימה שלי לחסום עוד זריקות לקלה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully