וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "נגיע עם ביטחון מול כל יריבה"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד אופטימי לאחר הניצחון על מארסיי וההעפלה לרבע גמר האלופות. פרגוסון התפעל מהרננדז

AP

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט

אירופה עצרה אמש (שלישי) את נשימתה נוכח המותחן הגדול במינכן, בו אלופת אירופה אינטר חוללה מהפך בדרך לניצחון 2:3 וההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות. אבל גם במשחק המקביל היתה לא מעט דרמה, עם קבוצה אחת שתפסה יתרון מבטיח, רק כדי לראות את יריבתה חוזרת לחיים. למזלה של מנצ'סטר יונייטד, החזרה של מארסיי הסתיימה רק עם שער בודד לעומת שניים של השדים האדומים, שחגגו את ה-1:2 ואת העלייה המיוחלת לשלב רבע הגמר.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, שחגג את ניצחונות ה-100 בליגת האלופות, אמר בסיום: "זה היה משחק לחוץ מאוד, וכמעט איבדנו שני מגינים, מה שהיה מפר את האיזון אצלנו". המאמן ניסה להסביר את הסיבה שמארסיי הקשתה כל כך על קבוצתו ואמר: "הבעיה שלנו היתה נעוצה בגובה שלהם, מה שהפך כל מצב נייח שלהם למסוכן ביותר עבורנו".

"אנחנו מאושרים", אמר ווין רוני בסיום. "זה היה משחק קשה. ידענו שהם קבוצה חזקה מבחינה פיזית, אבל אני חושב שהגיע לנו בסיום. התכנון שלנו למשחק היה לתקוף אותם במחצית הראשונה ולמצוא שער או שניים, ואני חושב שעמדנו בכך. ידענו שהעניינים ישתנו במחצית השנייה, ושהם יחזרו למשחק. אני חושב שהיה לנו חוסר מזל עם השער העצמי שספגנו, אבל הצלחנו להחזיק מעמד בסיום". על המשך הדרך אמר רוני: "אם אתה רוצה לנצח את המפעל הזה, אתה חייב להיות מסוגל לשחק מול כל קבוצה ולנצח. אנחנו שמחים להיות בשלב הבא, ונגיע עם ביטחון מול כל יריבה".

שחקנה של היונייטד אף התייחס לשיתוף הפעולה שלו עם חאבייר הרננדז, שכבש הערב את צמד השערים לזכותם של האדומים: "יש לו תנועה נהדרת", אמר רוני, "ככה שאני משחק בערך בעמדה שבה שיחקתי כשרק נכנסתי לכדורגל. אני נהנה מזה. אני מקבל את הכדור, מחבר את המהלך ולמזלנו הוא מסיים מצויין ככה שזה עוזר לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully