וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששבסקי: "אירווינג עשוי לחזור לפתיחת טורניר המכללות"

רכזה של דיוק, שצפוי להיבחר ראשון בדראפט, מתכנן קאמבק מפתיע. ניצחונות לקלמזון ו-UNC אשוויל בפתיחת הפירסט פור

אחרי שהסתדרה ללא קיירי אירווינג במשך למעלה משלושה חודשים והצליחה לזכות במעמד של מדורגת ראשונה בטורניר המכללות, עשויה דיוק לקבל את הרכז הנהדר שלה כבר במשחקה הראשון בריקוד הגדול, בו תפגוש את המפטון ביום שישי.

הפרשמן המוכשר השתלב במהירות במדי האלופה בפתיחת השנה והעמיד ממוצע של 17.4 נקודות למשחק לפני שנפצע באגודל במשחק מול באטלר בתחילת דצמבר. בתחילה הודיעו השדים הכחולים שאירווינג גמר את העונה, אבל בשבוע האחרון הוא החל לחזור בהדרגה לאימונים והביע את נכונותו לשוב למגרשים בזמן לטורניר המכללות, למרות העובדה שהוא נחשב למועמד המוביל להיבחר ראשון בדראפט הקרוב, והחמרת הפציעה עלולה להצניח אותו כמה מקומות טובים למטה.

"יש סיכוי שהוא ישחק כבר מול המפטון", אישר הלילה מאמנו מייק ששבסקי. "ננסה לשלב אותו בחכמה, כי אנחנו לא רוצים להגיע למצב של פציעה נוספת עקב חזרה מוקדמת מדי, נדע יותר אחרי האימון מחר".

בינתיים יצא לדרך הלילה (בין שלישי לרביעי) השלב הראשון של הפירסט פור, שלב הפתיחה החדש של טורניר המכללות שהתווסף השנה בעקבות הגדלת מספר הקבוצות מ-64 ל-68. המשחק הראשון כבר סיפק לנו דרמת בכורה כש-UNC אשוויל גברה על ארקנסו ליטל רוק 77:81 אחרי הארכה וזכתה במפגש מול המדורגת ראשונה באיזור הדרום מזרח - פיטסבורג. במשחק השני טיילה קלמזון מול UAB עם 52:70, בדרך למשחק מול ווסט וירג'יניה, המדורגת חמישית באיזור הדרום מזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully