וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטבן קמביאסו: "עשינו את זה עם יכולת, אופי ולב"

קשר אינטר חגג את העלייה לשלב הבא בליגת האלופות. גומז: "נתנו להם להשתלט על המשחק". רוני: "אנחנו מאושרים"

איזה ערב ענק של כדורגל מליגת האלופות: האלופה המכהנת, אינטר חזרה מהקבר, אחרי שהתגברה על פעמיים על פיגור, כמו גם על ההפסד מהמשחק הראשון, כשגברה על באיירן מינכן במשחק הגומלין בגרמניה 2:3 והבטיחה את מקומה ברבע הגמר. קל, כמובן, זה לא היה. האיטלקים עמדו בפני סיטואציה לא נעימה, שלא רק כללה הדחה אפשרית, אלא כמעט והותירה את מדינתם ללא נציגה במפעל אירופאי. אלא שאז הגיע שער דרמטי של גוראן פאנדב בדקה ה-88 שהימם את יושבי האליאנץ ארינה, וחימם את ליבם של מיליוני איטלקים.

קשר אינטר, אסטבן קמביאסו חגג עם חבריו על הדשא במשך דקות ארוכות, ולאחר מכן אמר: "יש סיפוק גדול בכך שכפינו את המשחק שלנו, עם הידיעה שאנחנו מסוגלים לנצח. ידענו שזה יהיה קשה, אבל היה לנו את הרצון והאמונה להמשיך לשחק אחרי ההפסד בסן סירו, ועם יכולת, אופי ולב, עשינו את זה. מעל הכל, אתה צריך לב גדול בלילות כאלה. זה נהדר להיות בחיים בכל החזיתות, ועכשיו מגיע הספרינט האחרון, והוא הכי חשוב".

מאסימו מוראטי, נשיא אינטר, היה מאושר לאחר הופעת המועדון, ושפע מחמאות למאמנו: "לאונרדו הוכיח את הגאונות שלו". על המשחק עצמו אמר הנשיא: "זה היה משחק מוזר מאוד. הם הגיעו להרבה הזדמנויות, אבל במחצית השניה, כשבאיירן הרגישה יותר מדי בנוח, הבאנו את הניצחון. הכל כבר נראה אבוד, אבל השער של פאנדב הציל אותנו".

לאינטר אוהדים ברחבי העולם, ומסתבר שיש אחד שיש לו קשר עמוק במיוחד עם מועדון הפאר האיטלקי. "ז'וזה מוריניו התקשר אליי והוא שמח מאוד על הניצחון שלנו ואמר שהוא אוהב אותנו", אמר מוראטי ל"גאזטה דלו ספורט". "אני חייב להיות כן ולומר שלא הייתי אופטימי במהלך המשחק, אבל עכשיו אני סובל פחות ממה שאתם חושבים. זה היה משחק מוזר, וזה לא אומר שלא הגיע לנו לעלות. ראינו כמה ההשפעה הפסיכולוגית חשובה בכדורגל. פאנדב לא היה במשחק, אבל ככה זה בכדורגל".

"אינטר הוכיחה לעולם כמה היא חזקה ובטוחה בעצמה", הוסיף מוראטי. "הקבוצה מאוחדת, וזה בא לידי ביטוי במיוחד כשלא הולך. מגיע ציון 10 ללאונרדו. ניצחון כזה מעצים את הביטחון של הקבוצה, אנחנו חזק במירוץ על כל התארים וזה מרגש אותי". כשנשאל לגביי ההגרלה ביום שישי, אמר מוראטי: "אתם תראו שניסע לברצלונה, כרגיל".

בבאיירן כצפוי היו המומים מההפסד בסיום, ושחקני הקבוצה שכבו על הדשא כשדמעות בעיניהם. מריו גומז, שכבש את השער הראשון, אמר בסיום: "שיחקנו בצורה פאסיבית מדי, נתנו להם להשתלט על המשחק וביצענו יותר מדי טעויות לקראת הסיום. שיחקנו כאילו המשחק כבר נגמר. במחצית כבר היינו צריכים להוביל 1:4 או 1:5, ונגד קבוצה כזו אתה נענש על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully