וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רלף רנגניק עשוי להתמנות למאמן שאלקה

המאמן בן ה-52, שהתפטר מהופנהיים ואימן את שאלקה לפני שש שנים, מסומן כמי שיחליף את פליקס מגאת, אם הוא יפוטר

פליקס מגאת זומן לפגישה עם הנהלת שאלקה למחר בבוקר (רביעי), כשלפי ההשערות הוא עלול לקבל מכתב פיטורים ולסיים את תפקידו באופן מיידי. הערב מתברר כי יש כבר מחליף. רלף רנגניק, מי שהתפטר מהופנהיים בינואר לאחר שהקבוצה שלו מכרה את לואיז גוסטבו לבאיירן מינכן ללא ידיעתו, אמור להיות מי שייכנס לנעליו של מגאת בגלזנקירשן. רנגניק כבר אימן את שאלקה מקיץ 2004 עד חורף 2005, והוביל את הקבוצה למקום השני בליגה ולגמר הגביע.

למרות הכל, מגאת נשמע אופטימי לפני הפגישה הגורלית: "אני אגיע לפגישה ואני רוצה לשמוע בדיוק מה יגידו לי. לא עשיתי דבר בניגוד למה שביקשו ממני ותמיד ביצעתי את כל הכללים שצריך. אני חייב להציג את העמדה שלי בנושא".

לפי "בילד" מגאת עשוי לעמוד עדיין על הקווים מול לברקוזן במשחק הקרוב, אך רנגינק יחליף אותו כבר לאחר פגרת הנבחרות ב-1 באפריל מול סט. פאולי. כזכור, שאלקה התעניינה במאמן נבחרת יוון לשעבר, אוטו רהאגל, אך בסופו של דבר נראה שהיא תפנה לרנגניק בן ה-52.

ה"רויאל בלוז", הם הנציגים האחרונים של הכדורגל הגרמני בליגת האלופות והבטיחו כבר את העלייה לרבע הגמר למרות עונה פשוט גרועה בבונדסליגה, שם הם נמצאים במקום ה-10. אגב, בגביע הגרמני שאלקה עושה חיל והיא עלתה לגמר, שם תפגוש את דואיסבורג מהליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully