וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ת"א הביסה את עפולה 77:107

אוטר נפצע? האדומים קיבלו 43 נק' מבריאן אוסברי בדרך לניצחון. הבקעה גברה על בארי, יבנה ניצחה בחוץ את כפ"ס

אחרי מחזור קודם דרמטי מאוד, בו הפסידה מוליכת הטבלה, הפועל תל אביב למ.כ הבקעה, חזרה הערב (שלישי) הליגה הלאומית לפעולה עם המחזור ה-23. במוקד עמד משחקם של האדומים מול הפועל עפולה, והפעם זה הלך הרבה יותר קל לשחקניו של אברהמי, שהביסו את יריבתם 77:107, כשאוסברי ממלא את מקומו של אדריאן אוטר הפצוע עם משחק ענק. מ.כ הבקעה עשתה את העבודה עם 78:99 על הפועל בארי, יבנה ניצחה בקושי את כפר סבא, בעוד הפועל לב השרון הפתיעה את יקנעם/מגידו עם 95:102 בחוץ. מכבי באר יעקב התקשתה אך גברה על מכבי הוד השרון 88:89, רמלה ניצחה בחוץ את קרית טבעון 92:100.

הפועל תל אביב - הפועל בארי 77:107

האדומים של שרון אברהמי גילו מוקדם למשחק כי איגוד הכדורסל לא יאפשר להם להחליף את אדריאן אוטר שנפצע וככל הנראה סיים את העונה. גם בלעדיו, הפועל לא ממש התקשתה הערב, ושמה מאחוריה את ההפסד לבקעה במחזור הקודם. אוסברי מילא את החור שהותיר אוטר, שוורצמן ואיתן נהנו אף הם מיותר כדורים, והאדומים טסו ברבע הראשון ליתרון 16:35. אוסברי המשיך להשתולל, סיים עם 22 נקודות את המחצית כשהפועל ביתרון 30:59. עפולה הצליחה לצמק מעט ברבע השלישי, אבל אוסברי פשוט עשה ככל העולה על רוחו, וסגר משחק עצום עם 43 נקודות ו-13 ריבאונדים. עם יכול כזאת, מי צריך את אוטר? לעפולה: מרקסון 26.

מ.כ הבקעה - הפועל בארי 78:99

אחרי הניצחון הגדול על הפועל תל אביב במחזור הקודם, המשיכה קבוצתו של אבי אשכנזי במומנטום שלה, כשהביסה את בארי מהתחתית. המשחק היה חד צדדי כבר מהפתיחה, כשהבקעה רצה ל-13:26 בסיום הרבע הראשון, ועד המחצית כבר עלה ההפרש ל-20. משם והלאה הורידה המארחים הילוך, ורק שמרו על ההפרש הגדול. איתי גרינבוים הוליך את קלעי הבקעה עם 24 נקודות, פול דילייני ומוטי מוסקוביץ' קלעו 15 נקודות כל אחד. לבארי: מורגן 20 ו-10 ריבאונדים.

אליצור כוכב יאיר/כפר סבא - אליצור יבנה 92:84

זה הלך הרבה יותר קשה ממה שיבנה היתה רוצה, ואחת הסיבות העיקריות היתה ההחתמה השנויה במחלוקת של המארחים בדמותו של אומני סמית. אלא שגם הוא לא הצליח למנוע את ההפסד, כשיבנה הצליחה לבצע את הבריחה שלה ברבע האחרון, וחזרה אל המקום השלישי בליגה. כפר סבא הצליחה להקשות עליה לאורך שלושה רבעים, כשל-10 הדקות האחרונות היא אפילו עלתה ביתרון, אבל ריצת 13:22 של האורחים סגרה את המשחק. יבנה נהנתה משישה קלעים בדאבל פיגרס, כשאלעד הופמן, קייל וילסון ועודד ברנדווין קולעים 16 נקודות כל אחד. לכפר סבא: סמית 20.

הפועל יקנעם/מגידו - הפועל לב השרון 102:95

הפתעה גדולה נרשמה במגידו, כשהמדורגת רביעית הפסידה בבית ליריבתה מהתחתית. המארחים דווקא פתחו טוב את המשחק והוליכו 22:27 בסיום הרבע הראשון, אבל רבע שני מצויין של האורחים עם 20:32 העניק להם את היתרון, אותו לא השמיטו עד לסיום. לורנזו וויד הוליך את קלעי לב השרון עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים, אנטון דובי הוסיף 22 וגיא לביא היה מצויין עם 20, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. קלעו ליקנעם/מגידו: קלמנטה 29 ו-14 ריבאונדים.

עירוני רמת גן - עירוני נהריה 67:78

במפגש התחתית המסקרן השיגה רמת גן ניצחון חשוב שמרחיק אותה עוד יותר מהתחתית. נהריה לעומת זאת נראית בדרך הבטוחה לארצית. המארחים שלטו מהפתיחת וירדו למחצית ביתרון 8. נהריה נהנתה ממשחק טוב של ג'רון רוברטס, והצליחה להוריד ל-4 בלבד, אבל אז נתקעה על 11 נקודות בלבד ברבע האחרון, ורמת גן הבטיחה את הניצחון. שלטון קולוול הוליך את קלעי רמת גן עם 24 נקודות ו-10 ריבאונדים, יצחק רוזפלט הוסיף 22 ו-17 ריבאונדים. לנהריה: רוברטס 19.

מכבי באר יעקב - מכבי הוד השרון 88:89

המשחק הצמוד של הערב נארך בבאר יעקב, שם התקשו מאוד המארחים מול הוד השרון מהתחתית, אך יצאו לבסוף עם הניצחון החשוב שמותיר אותם במקום הרביעי. רבע שני מצויין של הוד השרון הוביל אותה ליתרון 9 במחצית, אבל באר יעקב החלה לחזור, ובריצה נהדרת עלתה ליתרון 6, דקה לסיום. הוד השרון לא ויתרה, ושלשה של שרוני, 5 שניות לסיום עוד הורידה לנקודה. גומז הלך אל הקו והחטיא פעמיים, אבל הוד השרון לא הצליחה להגיע לזריקה והמארחים יצאו בזול. אופיר פרחי הוליך את קלעי באר יעקב עם 23 נקודות ו-11 אסיסטים. להוד השרון: גארי גנדל 23.

הפועל קרית טבעון - אליצור רמלה 100:92

רמלה ממשיכה בריצה שלה אל החלק העליון של הטבלה, והשיגה ניצחון חוץ מרשים. האורחים טסו ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון אחרי 20:32, אבל טבעון לא ויתרה, ובשני הרבעים הבאים הצליחה לצמק ל-4 בלבד. אלא שריכוז מצויין של האורחים הוביל אותם ליתרון דו ספרתי, דקה לסיום, וטבעון נאלצה להרים ידיים. דויד פריס ודרור דוידי הוליכו את קלעי רמלה עם 21 נקודות כל אחד. לקרית טבעון: בר טימור 22.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully