וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: עוד טיול קליל לנובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר

הסרבי ניצח תוך פחות משעה את גולביס, פדרר איבד שני משחקונים נגד צ'לה. קים קלייסטרס נאלצה לפרוש נגד ברטולי

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך להוכיח שהוא הטניסאי החם ביותר בסבב כרגע. הטניסאי הסרבי, שזכה בטורניר אינדיאן וולס לפני שלוש שנים, הבטיח היום (שלישי) את מקומו בשמינית הגמר ושמר על מאזן נקי מהפסדים ב-2011 עם הניצחון ה-14 שלו, כשארנסט גולביס הלטבי לא הצליח לתת לו פייט.

המערכה הראשונה נגד הלטבי המדורג 34 בעולם, הייתה חד צדדית והסתיימה עם 0:6 חלק אחרי שלוש שבירות, וגם במערכה השנייה 'נולה' אימלל את יריבו בדרך ל-1:6 והשלים ניצחון קליל תוך 54 דקות בלבד. עבור דג'וקוביץ' זהו ניצחון רביעי מחמשת המשחקים האחרונים שלו מול גולביס, ובשלב הבא ממתין לסרבי ויקטור טרויצקי, שניצח 3:6, 3:6 את מיכאל לודרה.

גם רוג'ר פדרר לא נתקל ביותר מדי קשיים ואיבד בסך הכל שני משחקונים נגד חואן איגנסיו צ'לה בדרך לניצחון 0:6, 2:6 בדרך לשמינית הגמר תוך פחות משעה. לשוויצרי זהו ניצחון שישי משישה מפגשים עם יריבו הארגנטינאי, שמדורג 32 בעולם. תומאס ברדיך גם הוא העפיל לשמינית הגמר. הצ'כי המצוין הסתדר עם תומאס בלוצ'י (29 בעולם) וניצח אותו תוך כשעה ורבע 3:6, 2:6.

ינקוביץ' הפסידה בדרבי הסרבי

אצל הנשים נרשמה הפתעה אחת גדולה, כשהמדורגת מספר שתיים בטורניר ובעולם קים קלייסטרס הודחה. הבלגית הובילה 3:6, 3:1 מול מריון ברטולי הצרפתיה, אך נאלצה לפרוש בשל פציעה. קלייסטרס, שהייתה יכולה לחזור למקום הראשון בעולם אם הייתה מגיע שלב אחד יותר גבוה מקרוליין ווזניאקי, תיאלץ להמתין להזדמנות אחרת.

הדרבי הסרבי פתח את יום התחרויות בין ילנה ינקוביץ' ואנה איבנוביץ'. איבנוביץ', שדורגה כמו בת ארצה במקום הראשון בעולם, וכעת היא נמצאת במקום ה-21, נתנה פייט אדיר במערכה הראשונה ושבירה אחת הספיקה לה כדי לנצח 4:6. המערכה השנייה הייתה גם כן בשליטתה והיא שברה שלוש פעמים בדרך לניצחון 2:6 על יריבתה המדורגת 6 בעולם ולהעפלה לרבע הגמר.

המשחק המרתק ביותר ללא ספק (וגם המותח ביותר) היה בין ויקטוריה אזרנקה לאגניישקה רדוואנסקה, שכבר שיחקו בארץ במסגרת טורניר הפדרציה, וזכו לבלות למעלה משלוש שעות על המגרש באינדיאן וולס. אזרנקה, שניצחה במפגש האחרון בין השתיים בסבב במסגרת טורניר איסטבורן לפני שנה, הפסידה 6:4 במערכה הראשונה, אבל התגברה על הפולניה המצוינת 3:6, 6:7 כדי להשיג את הכרטיס לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully