וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט ב-NBA תובע כתב בעקבות ציוץ ב'טוויטר'

כתב נתבע ב-75 אלף דולרים על כך שדיווח כי שופט אמר למאמן מינסוטה, שחש כי קופח בשריקה: "תקבל את הנקודות בחזרה"

בשנים האחרונות, ה-NBA מאפשר יותר ויותר חשיפה עבור האוהדים שמעוניינים לעקוב אחרי הליגה. כתבים מקבלים אישורי כניסה לכל אימון, לחדרי ההלבשה, ונמצאים ממש ליד הספסלים בפסקי הזמן. כך יוצא מצב שהאוהדים מקבלים מידע היישר מהחזית בזמן אמת, אבל עתה נראה שיש גם מי שמשלם על כך. הערב (שלישי) נודע כי שופט מהליגה הטובה בעולם תובע כתב של רשת AP ממינסוטה.

הכתב ג'ון קראבצ'ינסקי היה נוכח בחודש ינואר השנה במשחק של הטימברוולבס מול יוסטון. על פי הדיווח, מאמן מינסוטה, קורט ראמביס זעם על השופט ביל ספונר, בנוגע לעבירה שנשרקה נגד קבוצתו. ספונר אמר לראמביס כי הוא יצפה שוב במהלך בזמן המחצית, וראמביס הגיב: "איך אנחנו אמורים לקבל את שתי הנקודות בחזרה?". על פי קראבצ'ינסקי, השופט ענה בחזרה: "אתה תקבל אותן בחזרה". קראבצ'ינסקי דיווח על כך בחשבון הטוויטר שלו, והוסיף: "מיד לאחר מכן הוא שרק עבירה עוד יותר טיפשית נגד יוסטון. זהו השיפוט ב-NBA, חברים".

ספונר כאמור לא נשאר חייב, והחליט לתבוע את הכתב, כשהוא דורש סכום פיצויים של 75 אלף דולרים, בצירוף מכתב התנצלות ודרישה כי קראבצ'ינסקי יחזור בו מדבריו. ברשת AP לא התרגשו יתר על המידה ואמרו בתגובה: "אנחנו מאמינים כי העובדות שדווחו מהמשחק היו מדוייקות". מה-NBA לא נמסרה עדיין תגובה בנושא, אך על פי מקורות, ספונר מתכוון להגיש את התביעה באופן עצמאי, ולא דרך הליגה עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully