וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון: "אשמח להיות חלק מנבחרת ישראל"

קשר ויסלה קרקוב, שהוזכר כמועמד להצטרף לנבחרת פולין, מחכה לקריאה מלואיס פרננדז ו"מקווה לזכות העונה באליפות"

מאז עזב מאור מליקסון את הפועל באר שבע לטובת ויסלה קרקוב הפולנית, הקבוצה מבירת הנגב מתקשה להתרומם וחסרונו של הקפטן לשעבר מורגש. הוא, לעומת זאת, פורח בפולין ובימים האחרונים אף הוזכר כמועמד להצטרף לנבחרת הפולנית בעקבות יכולתו המרשימה בשלושת משחקיו הראשונים.

"חשבתי שיהיה לי קשה להיקלט בקבוצה, אבל נקלטתי שם בצורה טובה", סיפר מליקסון בראיון לאתר הרשמי של הפועל באר שבע. "הופתעתי מקבלת הפנים החמה, כולם קיבלו אותי יפה והיו נחמדים אליי. בחדר ההלבשה קל כי רוב השחקנים דוברי אנגלית, וגם מהקהל אני זוכה לאהבה".

מליקסון סיפר גם על הרמה בליגה הפולנית: "הכדורגל בפולין ברמה גבוהה. אמנם עוד לא שיחקנו מול הקבוצות הגדולות באירופה, ואלו יהיו משחקים קשים יותר, אך יחד עם זאת הקבוצה שלנו נחשבת לקבוצה חזקה. אני משחק בדרך כלל במרכז ויש תחרות קשה על ההרכב. בכל משחק חייבים להוכיח שאנו ראויים להיות חלק מההרכב".

על השאיפות בעונתו הראשונה בפולין אמר הקשר: "הישג מבחינתי יהיה לקחת אליפות. כרגע אנחנו במקום הראשון והקבוצה שלי זוכה כמעט כל שנה בתואר. אני מקווה שאני אהיה חלק מהזכייה באליפות השנה. בכל מקרה, לעולם לא אשכח את אוהדי הפועל באר שבע ואת מה שאלונה ברקת עשתה עבורי. אני מאמין שעוד אחזור לווסרמיל".

מליקסון, כאמור, נמצא במעקב של אנשי הצוות המקצועי של נבחרת פולין, שהבהירו כי ישמחו לצרפו לנבחרת. הקשר עדיין מעדיף את נבחרת ישראל, בה הופיע עד כה רק במשחק ידידות. "אני אשמח להיות חלק מהנבחרת", רמז מליקסון ללואיס פרננדז. "למאמן יש את השיקולים שלו והוא יצטרך לחשוב האם צריך לזמן אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully