וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: האם שחר פאר תמשיך לרבע הגמר ולטופ 10?

הישראלית (12 בעולם) תפגוש בשמינית הגמר את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה (5), ועשויה להבטיח עלייתה לטופ 10

אחרי שהצליחה להגן על נקודות הדירוג שלה מהשנה שעברה לאחר קרב וקאמבק מרשים במיוחד מול אנסטסיה פאבליוצ'נקובה בסיבוב השלישי, תנסה הלילה (בין שלישי לרביעי) שחר פאר לעשות צעד נוסף קדימה ולהמשיך גם לרבע הגמר. הישראלית יכולה אפילו להיכנס לראשונה לטופ 10 בעולם במקרה שתנצח הלילה ואגניישקה ראדוונסקה הפולניה (10) לא תעבור את ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית (9). גם אם ראדוונסקה תנצח, אך לא תעבור את רבע הגמר (ככל הנראה מול קרוליין ווזניאקי), פאר יכולה לעבור אותה.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
תמשיך במאזן המושלם שלה על משטחים קשים מול סקיאבונה? פאר/רויטרס

הישראלית תיתקל במשוכה גבוהה במיוחד, בדמותה של אלופת הרולאן גארוס מאשתקד והמדורגת חמישית בעולם, פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה. הטניסאית בת ה-29 פגשה את פאר ארבע פעמים בעבר, כשפאר מנצחת בשלושת המשחקים שנערכו על משטחים קשים, בעוד סקיאבונה רשמה עליה ניצחון בודד על החימר בפראג. למרות הכל, יש לסייג ולומר שכל המפגשים בין השתיים נערכו לפני שהאיטלקיה המנוסה רשמה את הקפיצה המשמעותית בקריירה שלו ועוד כשבילתה אי שם באזור המקום ה-20 בעולם. סקיאבונה עברה עד כה בטורניר את זוזאנה אונדרסקובה הצ'כית עם 2:6, 0:6 ואת אליז קורנה הצרפתיה עם 2:6, 3:6, בעוד פאר שמטה כבר שתי מערכות - 6:4, 6:7, 3:6 מול בטאני מאטק סאנדס בסיבוב השני ו-6:2, 3:6, 5:7 מול פאבליוצ'נקובה בסיבוב השלישי.

סקיאבונה רשמה עד כה תוצאות די מאכזבות מבחינתה השנה, כשבאליפות אוסטרליה הגיעה אמנם עד לרבע הגמר, אך בטורניר סידני המקדים לגרנד סלאם הראשון של השנה, הודחה כבר בסיבוב הראשון ולא הצליחה לעבור את שמינית הגמר באף אחד משלושת הטורנירים בהם השתתפה מאז. סך הכל מאזנה עומד כרגע על 5:5. לעומתה, פאר עומדת עד כה על מאזן 5:8. המנצחת בין השתיים תבטיח לעצמה 64 אלף דולר ו-250 נקודות דירוג וגם תפגוש ברבע הגמר יריבה סבירה יחסית, בדמות המנצחת בין יאנינה וויקמאייר הבלגית (23 בעולם) לדומיניקה סיבולקובה הסלובקית (25).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully