וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפינה המתאוששת גברה על סטוסור: "כמעט פרשתי"

דינארה סאפינה עלתה לשמינית באינדיאן וולס אחרי ניצחון נאה על סטוסור: "שמחה שלא נשברתי". גם נדאל ודל פוטרו ממשיכים

תראו מי חוזרת. רק לפני חודש דינארה סאפינה שקלה לפרוש מטניס, אחרי שהובסה 6:0, 6:0 על קלייסטרס באליפות אוסטרליה, אבל הלילה (שלישי) היא חזרה לחייך עם ניצחון על יריבה מטופ-10 והעפלה לסיבוב הרביעי בטורניר אינדיאן וולס היוקרתי. סאפינה, שדורגה ראשונה בעולם והידרדרה למקום ה-108 (14 רוסיות מקדימות אותה בדירוג), ניצחה את המדורגת רביעית סמנתה סטוסור 6:7, 4:6, ונראתה מחויכת בסיום אחרי שלראשונה זה למעלה משנה רשמה ניצחון שלישי ברציפות.

"עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שיכולתי לחייך ככה מטניס, הכל מתפרץ החוצה", אמרה סאפינה בסיום, אחרי שכבר גברה על האנטוחובה בסיבוב הקודם, "אחרי אוסטרליה הייתי במשבר. אמרתי לעצמי, 'את פורשת, את פורשת, אין לי יותר כוח לזה', אבל לא נשברתי. עכשיו אני מקווה שזה יימשך".

לצערה של סאפינה, בסיבוב הבא מצפה לה אתגר ענק אחר, מריה שראפובה, שגברה הלילה 2:6, 2:6 על ארוון רזאי הצרפתייה.

בטורניר הגברים רפאל נדאל, המדורג ראשון בעולם, לא התקשה מול ריאן סוויטינג האמריקאי וניצח 3:6, 1:6. בסיבוב הבא הוא יפגוש את סומודב דבארמן ההודי (84 בעולם) שגבר 1:6, 6:3, 6:7 על חאבייר מאליס הבלגי והעפיל לשמינית הגמר אחרי שעלה לטורניר מהמוקדמות.

חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (90 בעולם) השיג ניצחון יפה על אלכסנדר דולוגופולוב האוקראיני (23 בעולם) 6:7, 3:6, ויפגוש בסיבוב את קולשרייבר שהדיח את סודרלינג. סם קווירי גבר על פרננדו ורדאסקו הספרדי 5:7, 4:6. איבו קרלוביץ' הקרואטי ניצח את ג'יל סימון 3:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully