וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום עולה?

השדים האדומים רוצים להשלים את המלאכה ולהדיח את מארסיי בדרך לרבע גמר ליגת האלופות. קבלו את התחזית שלנו

אחרי 0:0 במשחק הראשון בוולודרום, מנצ'סטר יונייטד ומארסיי נפגשות לגומלין באולד טראפורד. האם הקבוצה הצרפתית מסוגלת לעשות את הסנסציה של הערב? אספנו עבורכם את כל החומר שפשוט חייביפ לדעת לפני ההימור ואנחנו מוכנים להגיש לכם את הטיפים שלנו למשחק. לכם נותר רק לקרוא ולסמן. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 40-45: מנצ'סטר יונייטד - מארסיי

* סטטיסטיקה כללית:

מאז הזכייה בגביע אירופה לאלופות, מארסיי לא העפילה לשלב שמונה האחרונות במפעל. גם על אדמת אנגליה לא הולך לקבוצה של דידייה דשאן, שניצחה רק פעם אחת את ליברפול ב-2007. יונייטד לא הפסידה ב-11 משחקי הבית האחרונים שלה מול קבוצות צרפתיות בליגת האלופות ובכלל, השדים האדומים לא הפסידו העונה באולד טראפורד. שימו לב שרק פעם אחת העונה ניצחה יונייטד בליגת האלופות בהפרש של יותר משער אחד (0:3 על בורסאספור).

* כמות שערים:

מארסיי לא ספגה שער כבר 512 דקות והיא מגיעה למשחק במומנטום אדיר לאחר ההצלחות האחרונות בליגה. יונייטד כבשה רק שבעה שערים בשבעה משחקים העונה באלופות, אבל בליגה היא הכובשת המצטיינת עם 63 שערים ב-29 משחקים (למעלה משני שערים למשחק בפרמיירליג).

* ברבאטוב - רוני:

החלוץ הבולגרי כבש לאחרונה ב-25 בינואר ובכלל, אין לו שער בליגת האלופות כבר שנתיים וחצי. מנגד, ווין רוני בכושר מצוין ובזמן הבצורת של חברו להתקפה הספיק לכבוש שישה שערים בחודש וחצי האחרון.

* קרנות:

מארסיי משיגה בדיוק שש קרנות בממוצע משחק בליגת האלופות (42 בשבעה משחקים). מנצ'סטר יונייטד מעט אחריה עם 5.57 בממוצע למשחק ויש לה בסך הכל 39 קרנות.

* ההימורים שלנו:

מנצ'סטר יונייטד - מארסיי 1, היחס: 1.30
מנצ'סטר יונייטד - מארסיי (1+) 1, היחס: 1.9
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80
ברבאטוב - רוני 2, היחס: 2.50
אנדר/אובר קרנות (10-12) 1, היחס: 1.95
חילוף ראשון 2, היחס: 1.55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully