וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת אירופה אומרת שלום?

אחרי הפסד ביתי 1:0, אינטר מגיעה למינכן למשחק הגומלין בניסיון לנצח את הסטטיסטיקה ולהישאר במרוץ להגנה על התואר. כנסו לאזור המיוחד שהכנו למשחק

שלב שמינית גמר ליגת האלופות מגיע לשיאו, כשאלופת אירופה אינטר ניצבת בפני הדחה מוקדמת. הנראזורי מגיעים למינכן וינסו להפוך לקבוצה השנייה בהיסטוריה של המפעל שמתגברת על הפסד ביתי במשחק הראשון. הווינר מציע שלל הימורים על המשחק ביחסים אטרקטיביים ואנחנו מתכוננים בהתאם עם אזור מפוצץ בסטטיסטיקות ואנקדוטות שיעזרו לכם לקחת את הקופה. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 33-39: באיירן מינכן - אינטר

* סטטיסטיקה כללית:

שימו לב למספר נתונים חשובים. אינטר ניצחה רק פעם אחת בשמונת המפגשים האחרונים שלה בגרמניה וזה קרה לפני שמונה שנים. באיירן ניצחה את שבעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות, אבל מעולם לא ניצחה את אינטר במינכן. פעמיים בהיסטוריה הגיעה אינטר למינכן ופעמיים לא הפסידה. אחרי ה-0:1 במשחק הראשון בסן סירו, גם תיקו יעלה את הבווארים. כזכור, המשחק הוא שחזור של גמר האלופות אשתקד, אז ניצחה אינטר 0:2.

* כמות שערים:

אינטר מגיעה ללא פאציני, שלא יכול לשחק באלופות, ומיליטו הפצוע. למרות שבליגה הקבוצה דורסת, באירופה אינטר כובשת פחות. בשבעת משחקי באיירן העונה בצ'מפיונס נכבשו 23 שערים (למעלה משלושה למשחק). הבווארים מגיעים אחרי שישייה בליגה ועם אריאן רובן ופרנק ריברי שמתחילים להזכיר את יכולתם מאשתקד.

* גומז - אטו:

חלוץ נבחרת גרמניה כבש העונה שבעה שערים בחמישה משחקים בליגת האלופות, כולל שער הניצחון בסן סירו בדקה ה-90 ובסך הכל, יש לו העונה 28 שערים ב-36 הופעות בכל המסגרות. אטו, שכאמור יהיה החלוץ המוביל בהתקפת הנראזורי, כבש העונה שבעה שערים באלופות וגם הוא עומד על מאזן זהה של 28 שערים העונה.

* קרנות:

באיירן חמישית בליגת האלופות בהשגת קרנות עם שבע קרנות בממוצע למשחק. אינטר הרבה מתחתיה עם 4.71 בלבד.

* ההימורים שלנו:

באיירן מינכן - אינטר 2, היחס: 3.75
באיירן מינכן - אינטר (1+) 2, היחס: 1.75
אנדר/אובר שערים (2-3) 2, היחס: 2.75
גומז - אטו 2, היחס: 3.05
אנדר/אובר קרנות (10-12) X, היחס: 2.60
יותר קרנות 1, היחס: 1.65
חילוף ראשון 1, היחס: 1.8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully