וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: רובין סודרלינג הודח בסיבוב השלישי

השבדי, המדורג רביעי בעולם, אכזב כאשר נכנע לפיליפ קולשרייבר 7:6, 6:4. ווזניאקי עלתה, תפגוש את קלייבנובה

הסיבוב השלישי בטורניר אינדיאן וולס היוקרתי נמשך הערב (שני), והביא איתו הפתעה לא קטנה בכלל: רובין סודרלינג, המדורג רביעי, הולך הביתה עוד לפני שמינית הגמר, לאחר שהפסיד בשתי מערכות לפיליפ קולשרייבר (35 בעולם). הגרמני הצליח להביא את המערכה הראשונה לשובר שוויון, בו ניצח ועלה ל-6:7. בסט השני ניצל קולשרייבר את אפשרות השבירה היחידה שהשיג במשחק, מה שאפשר לו לסגור עניין עם 4:6 במערכה השניה אחרי שעה ו-37 דקות של משחק.

משחק מרתק נוסף היה הדרבי הספרדי בין ניקולאס אלמגרו (12 בעולם) ואלברט מונטאנס, כאשר בסופו של דבר היתה ידו של מונטאנס הוותיק (26 בעולם) על העליונה, כאשר הכניע את חברו 6:4, 2:6, 4:6 בדרך לשמינית.

במשחק הגברים הראשון שהסתיים הערב עלה טומי רוברדו (28 בעולם) לשמינית הגמר כאשר טאטא את דונאלד יאנג האמריקאי המקומי (143 בעולם) 0:6, 4:6. הספרדי שלט במשחק לכל אורכו, השיג לא פחות מ-11 נקודות שבירה במהלך שעה ו-8 דקות, ניצל חמש מהן וסגר עניין בדרכו לשלב הבא. יאנג, שהדהים את אנדי מארי בשלב הקודם, מסיים את מסע הסינדרלה שלו עם המחמאות בלבד.

ווזניאקי בפורמה

אצל הנשים המדורגת ראשונה קרוליין ווזניאקי ממש לא התקשתה לדלג בסטייל לשמינית הגמר. הדנית הנהדרת ניצלה ארבע מחמש אפשרויות השבירה שלה במשחק כדי לנצח 1:6, 3:6 את מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז הספרדית, שעד הערב גברה על ווזניאקי בכל שלושת מפגשיהן.

בשמינית הגמר תפגוש ווזניאקי את אליסה קלייבנובה (24), שבעצמה התגברה על נאחס לא קטן כאשר הצליחה לנצח לראשונה בקריירה את פלאביה פנטה. הרוסיה בת ה-21 נראתה מצוין וגברה על יריבתה האיטלקית 3:6, 4:6.

משחק מעניין נוסף התנהל בין אגניישקה רדוואנסקה (10) הפולניה ומריה קירילנקו הרוסית (26). רדוואנסקה פתחה מדהים וניצחה 0:6 חלק את המערכה הראשונה, ולאחר שקירילנקו השיבה עם 2:6 בסט השני, עלו השתיים למערכה השלישית בה ניצחה רדוואנסקה 5:7 אחרי 11 (!) משחקוני שבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully