וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: חורחה גרבאחוסה חתם במלאגה

הפורוורד הוותיק (33) ששוחרר מריאל מדריד שב לקדנציה שניה באנדלוסיה. וגם: באיירן מינכן בכדורסל, תתחילו להתרגל

לאחר ששוחרר במפתיע מריאל מדריד לפני מספר שבועות, מצא הערב (שני) חורחה גרבאחוסה בית חדש בספרד - ולמעשה מדובר בבית ישן: מלאגה. הפורוורד הוותיק בן ה-33 בילה את עונות 2004/2005 ו-2005/2006 בשורות האנדלוסים, שחגגו אליפות וגביע באותן שנים, ויכולת מצוינת ביססה את מעמדו כאחד השחקנים הטובים ביבשת ואף הקנתה לו חוזה בליגה הטובה בעולם, כאשר חתם בקיץ 2006 בטורונטו.

שלוש שנים מאוחר יותר, בקיץ 2009, חתם שחקן נבחרת ספרד בריאל מדריד, אלא שבשורות הבלאנקוס לא הירבה גרבאחוסה לשחק - לא העונה ולא בעונה שעברה. לאחר שאטורה מסינה בחר להחתים את מירזה בגיץ', שבועות ספורים לפני שהתפטר, בחר המאמן המוערך לחתוך דווקא את גרבאחוסה על מנת לפנות לשחקן הצעיר מקום בסגל. הפורוורד הוותיק חתם עד תום העונה במלאגה, שסיימה אחרונה בבית ה' של הטופ 16 והודחה מהיורוליג.

* באיירן מינכן, מכירים? בטח מכירים. סגנית אלופת אירופה בכדורגל. אלא שמהיום אולי הגיע הזמן להתחיל להפנים כי מדובר גם באימפריית כדורסל בהתהוות. המועדון הבווארי העשיר הבטיח הערב באופן סופי עליה לליגה הגרמנית הראשונה, לאחר שניצח 23 מתוך 24 המשחקים בליגת המשנה. מאמן באיירן הוא לא אחר מדירק באוארמן, מאמן נבחרת גרמניה, ועל פי דיווחים מתכננים בבוואריה להשקיע כ-6-8 מיליון דולר בעונה הבאה על מנת להגיע לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully