וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: נאני כשיר למארסיי

הפורטוגלי החלים מהר מהצפוי ועשוי לפתוח בגומלין האלופות (21:40, ע'5 ו-HD). ואן חאל חושש מאינטר (21:40, 5+)

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

לאחר שטוטנהאם, ברצלונה, שאלקה ושחטאר דונייצק כבר הבטיחו את מקומן ברבע גמר ליגת האלופות, נקבל מחר (שלישי) שתי נציגות נוספות שיזכו לצלוח את שלב שמינית הגמר ולעשות צעד נוסף אל עבר הפיכת החלום הגדול למציאות. המוקד יהיה באליאנץ ארינה שבמינכן, שם תנסה באיירן לשמור על יתרון 0:1 מהמשחק הראשון מול אינטר, בשחזור הגמר של אשתקד. אם יעמדו הבווארים במשימתם, אולי תהיה זו נקמה קטנה על ההפסד הכואב לז'וזה מוריניו ושחקניו. במשחק הנוסף של הערב תנסה מנצ'סטר יונייטד להימנע ממפלה כואבת כבר בשלב השמינית, כאשר תארח באולד טראפורד את מארסיי עם תוצאת 0:0 מהמשחק הראשון. יהיה חם.

מנצ'סטר יונייטד - מארסיי (שלישי, 21:40, ערוץ 5 ו-HD)

משימה לא פשוטה כלל עומדת מול השדים האדומים מחר, והערב הם זריקת עידוד לקראתה בדמות החדשות לפיהן נאני יהיה כשיר למפגש. כזכור, הכוכב הפורטוגלי נפצע לאחר שספג תיקול חריף מרגליו של ג'יימי קראגר במשחק מול ליברפול והיה אמור להיעדר עד פגרת הנבחרות בשבוע הבא, אך היום הוא שב להתאמן, מוקדם מהצפוי, מה ששימח את אלכס פרגוסון. "יש סיכוי טוב שנאני ישולב", אמר המנג'ר הסקוטי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

שני שחקנים נוספים ששבו להתאמן היום בשורות השדים האדומים הם מייקל אואן ואנטוניו ולנסיה, שכבר ערך את הקאמבק שלו לאחר השבר בקרסול בניצחון על ארסנל ברבע גמר הגביע. "נהדר לקבל את ולנסיה בחזרה", הודה המנג'ר הסקוטי, "השאלה היחידה היא האם כדאי לפתוח איתו בהרכב. זה בונוס פנטסטי לקבל אותו בחזרה". ריו פרדיננד הפצוע יחמיץ גם את המשחק מחר, כמו גם אנדרסון וג'י-סונג פרק, כאשר גם דארן פלטשר נמצא בספק גדול בשל מחלה. מי שיפתח בהרכב, לעומת זאת, הוא נמניה וידיץ', שנפצע מול התותחנים ולא התאמן היום, אך צפוי לקבל את חולצת ההרכב מול האלופה הצרפתית.

השדים האדומים מגיעים במומנטום לא רע בסך הכל, כאשר קטעו רצף של שני הפסדים עם ניצחון יוקרתי על ארסנל בגביע. עם זאת, מחר הם ככל הנראה יצטרכו לפצח את ההגנה הצרפתית, דבר אותו לא הצליחו לעשות בסטאד ולודרום. "יהיה משחק קשה, מארסיי קבוצה טובה, אבל האווירה הפנטסטית באולד טראפורד תעזור לנו", אמר פרגוסון, שבוודאי יודע כי קבוצתו מעולם לא הפסידה בביתה לקבוצה צרפתית (11 מפגשים).

מנגד, החבורה של דידייה דשאן ניצחה פעם אחת בתולדותיה על אדמת אנגליה - ב-2007, כשגברו על ליברפול 0:1, וברצונה לרשום ביקור ראשון בשמונה הגדולות של המפעל לראשונה מאז 1993. האלופה הצרפתית מגיעה לתיאטרון החלומות במומנטום נהדר, כאשר לא ספגה שער כבר 512 דקות (למעלה מחמישה משחקים) והפסידה רק פעם אחת בעשרת משחקיה האחרונים.

"השארנו לעצמנו את הדלת הפתוחה לאור המשחק הראשון", אמר דשאן לקראת ההתמודדות, ומיד עבר מאופטימי לפסימי: "יונייטד היא סופר-פייבוריטית, אבל אפילו אם יש לנו סיכוי קטן, עדיין נהיה חייבים להילחם עד הסוף". דשאן עלול להתמודד מחר ללא ברנדאו, שנעצר באשמת אונס בשבוע שעבר, אך ככל הנראה יקבל בכשירות מלאה את אנדרה פייר ג'יניאק, שהיה בספק מסוים למשחק.

באיירן מינכן - אינטר (שלישי, 21:40, 5+)

האם אלופת אירופה עומדת בפני הדחה כבר בשלב שמינית הגמר. אחרי ההפסד 1:0 בסן סירו (מריו גומז, 90), אינטר תעלה למלחמה על התואר וגם על כבוד הכדורגל האיטלקי, שכן היא הנציגה האחרונה של ארץ המגף במפעלים האירופיים. רק קבוצה אחת בהיסטוריה של ליגת האלופות הצליחה לעבור שלב לאחר הפסד ביתי במשחק הראשון, הייתה זו אייאקס (1995/96) והמאמן היה לואיס ואן חאל: "סטטיסטית, יש לנו יתרון", צחק ההולנדי.

אינטר ניצחה רק פעם אחת בשמונת הביקורים האחרונים שלה בגרמניה, אבל לא הפסידה בשני הביקורים היחידים של באליאנץ ארנה (ניצחון 0:2 בנובמבר 1988 ו-1:1 בדצמבר 2006). באיירן מגיעה להתמודדות אחרי שבעה ניצחונות ביתיים רצופים בליגת האלופות ו-0:6 גדול על המבורג בליגה, שהרגיע את העניינים אחרי ההודעה על עזיבתו של לואיס ואן חאל.

"היה לנו משחק טוב מאוד נגד המבורג ומצאנו מחדש את הביטחון העצמי", אמר ההולנדי. "למרות זאת, אינטר היא יריבה חזקה ועלינו להיות זהירים. אינטר שיחקה במשחק הראשון בדיוק כמו שהיא שיחקה בגמר. מנקודת המבט שלי, היינו טובים יותר בשני המשחקים. באחד ניצחנו, באחד הפסדנו. בכדורגל, הכל מסתכם בשערים. השחקנים שלי יצטרכו להיות מרוכזים במיוחד בדקות הראשונות. אם ננצח, זה יהיה מיוחד. קודם כל כי נדיח את מחזיקת הגביע ושנית, כי באיירן מעולם לא ניצחה את באיירן בבית".

הנראזורי יחסרו את הבלם הפצוע וולטר סמואל, אך הערב התבשרו כי גם לוסיו נמצא בספק למשחק. הבלם הברזילאי נפצע והוחלף כעבור 25 דקות במשחק הליגה האחרון של האלופה נגד ברשיה, לאחר שמתח שריר ברגל. מי שהחליפו באותו ערב, איבן קורדובה, שיחק רע מאוד ולא נמצא בכושר טוב. שחקן נוסף שככל הנראה לא יתלבש מחר הוא דייגו מיליטו.

"אני לא רוצה להבטיח לקהל שלנו שום דבר", הודה לאונרדו בהתייחסו למשחק. "אני רוצה לחשוב שכל האופציות פתוחות בפנינו, כי בכדורגל הכל יכול לקרות. יש עדיין רצון גדול לנצח אצל השחקנים, המשחקים האלה הם כמו גמרים". כוכב הנראזורי ווסלי סניידר המשיך את הקו של מאמנו והוסיף: "חייבים להאמין. המשחק הזה אורך 180 דקות. בבית הפסדנו 1:0 למרות ששיחקנו טוב, ומחר צריך ללכת בכל הכוח על תשעים הדקות הבאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully