וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל רוצה את יינס להמאן לשישה שבועות

התותחנים מעוניינים להחזיר את הגרמני בן ה-41 מפרישה כדי שישמש גיבוי למנואל אלמוניה עד לחזרת השוערים הפצועים

מכת הפציעות שנחתה על שוערי ארסנל הפכה את התותחנים לנואשים. כמה נואשים? על פי דיווחים באנגליה, המועדון מנהל מגעים להחזרת השוער הגרמני יינס להמאן, שפרש מכדורגל בקיץ האחרון. להמאן בן ה-41 מתוכנן לשמש גיבוי למנואל אלמוניה למשך שישה שבועות, עד לחזרת הפצועים. כזכור, ארסנל איבדה את לוקאש פביאנסקי שגמר את העונה, בעוד וויטק שצ'סני ו-ויטו מאנונה (המושאל להאל סיטי) מושבתים למספר שבועות. השוער ג'יימס שי בן ה-19 אמנם הוחזר מהשאלה, אבל ארסן ונגר רצה שוער וותיק לצידו של אלמוניה.

"אני בלונדון, אבל לא שמעתי שום דבר בנושא", הגיב להמאן ל"בילד" וסייג: "בכדורגל אי אפשר לדעת". למרות זאת, גורמים באנגליה אישרו שהתקיימו שיחות חיוביות עם להמאן. השוער, שכאמור פרש מכדורגל, הוא כמובן שחקן חופשי ולכן יכול לחתום בקבוצה לאחר חלון ההעברות.

להמאן רשם קרוב ל-200 הופעות בחמש שנים במדי ארסנל, אליה הגיע מבורוסיה דורטמונד. הוא זכה עם התותחנים באליפות האחרונה שלהם ב-2004 ובגביע האנגלי שנה לאחר מכן. בגמר ליגת האלופות המפורסם ב2006, פתח להמאן בשער עד שהורחק ואלמוניה נכנס אל בין הקורות. בקיץ 2008 הוא חזר לבונדסליגה ושיחק שנתיים במדי שטוטגארט עד שפרש. מאז הוא שימש כפרשן בטלוויזיה הגרמנית והיה בצוות השידור בקאמפ נואו בהפסד ארסנל לברצלונה 3:1 בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully