וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטי: "לארסנל אין שחקנים עם מנטליות מנצחת"

שחקן העבר כואב את מצב התותחנים, ששוב קרובים לסיים עונה בלי תואר: "מגיע להם לזכות". ונגר מחכה להתאוששות

באנגליה ממשיכים לעסוק רבות בארסנל ובנפילה שלה ברגעי האמת גם היום (שני). כזכור, עד לפני כשבועיים התותחנים היו במרוץ לארבעה תארים, אבל הפסידו לבירמינגהאם בגמר גביע הליגה, הודחו על ידי ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות ונכנעו למנצ'סטר יונייטד ברבע גמר הגביע האנגלי רק ביום שבת האחרון. למי ששכח נזכיר שהתותחנים לא זכו בתואר מאז 2005.

שחקן העבר של הקבוצה עמנואל פטי, שזכה עם הקבוצה בדאבל ב-1998, אמר בעקבות הכישלונות האחרונים: "מאז אמצע שנות ה-2000 והעזיבות של רובר פירס ופטריק ויירה, ארסן ונגר סומך מעל הכל על שחקנים צעירים והחישול שלהם. זה הפרויקט שלו. הכדורגל של ארסנל הפך לסימן היכר, אבל אין לה שחקנים עם מנטליות מנצחת. זה כואב לי כי אני אוהד את ארסנל ואם יש קבוצה שמגיע לה לזכות בתארים בשנים האחרונות, זו היא".

לתותחנים מצפה עוד משחק ליגה קריטי נגד מנצ'סטר יונייטד ב-1 במאי, כזה שעשוי להכריע את האליפות, אבל עד אז יש עוד דרך ארוכה. ונגר אמר היום: "המשחק נגד יונייטד יהיה חשוב רק אם ננצח במשחקים שיהיו לנו עד אז. אני משוכנע שאם המשחק הזה יהיה מכריע, יהיה לנו צ'אנס טוב לנצח בבית. אבל לפני כן חשוב שנתאושש במהירות. ביום שבת יש לנו משחק חוץ נגד ווסט ברומיץ' ואז נראה את הסימנים הראשונים ליכולת שלנו לחזור לעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully