וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב: "עול גדול ירד מהכתפיים שלי"

סנטר מינסוטה, שרצף הדאבל-דאבל שלו נעצר על 53, לא נשמע ממש מאוכזב. במילווקי מבכים את התבוסה הכואבת לסלטיקס

בוסטון השפילה הלילה (בין ראשון לשני) את מילווקי כאשר השאירה אותה על 56 נקודות בלבד ב-48 דקות! (מול 87 של הסלטיקס), בכך קבעו, מבלי שרצו הבאקס, שיא שלילי בהיסטוריה של המועדון.

"ההפסד הזה הוא הכי משפיל שיש", אמר והתבייש מאמן הקבוצה המובסת סקוט סקיילס. "היישר מהטיפ-אוף, הם הצליחו להוציא מאיתנו את מוטיב התחרות". האחוזים של הבאקס היו מזוויעים, בייחוד במחצית הראשונה אז קלעו 22 נקודות בלבד (22.7 אחוזים, 8 מ-35).

בוסטון מצידה התפארה בכך שהציבה שיא במספר הנקודות המועט ביותר שספגה מאז נכנס שעון ה-24 לפעולה. "זה היה מאוד מעודד לראות איך שיחקנו בהגנה", אמר פול פירס בסיום המשחק. "זה היה מצוין שלא נחנו על זרי הדפנה והמשכנו לשחק חזק בהגנה עד הסיום, כמו שאנחנו אוהבים".

כנראה שהדבר הכי מעניין במשחק בין גולדן סטייט ומינסטוה (77:100) הייתה העובדה שרצף הדאבל-דאבל הננהר של קווין לאב מהוולבס, שעמד על 53, נקטע הלילה, לאחר שהפורוורד/סנטר קלע רק 6 נקודות וקטף 12 כדורים חוזרים.

"זה דבר מרשים ביותר", אמר מאמן מינסוטה קורט ראמביס, שהוציא את לאב כארבע דקות וחצי לסיומו של המשחק ומנע ממנו את האפשרות להמשיך את הרצף. "זה לא היה לו קל לעשות את זה. זה היה מאוד-מאוד קשה עבורו להשיג את המספרים הללו, משחק אחרי משחק. זו הייתה ריצה מופלאה, ואין סיבה לא לחשוב שהוא יתחיל רצף נוסף".

וקראו מה היה ללאב עצמו לומר בסיום הרצף: "עכשיו אני יכול להפסיק להתרכז בעצמי ולשחק את המשחק שלי. עשיתי את זה הרבה עבורי, אבל גם למען הקהל ועבור כל מי שרצה לראות אותי משיג את הדאבל-דאבלים האלה. אני מרגיש שעול גדל ירד מהכתפיים שלי. עכשיו זה הזמן שלי להתרפק על ההישג שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully