וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתתפות נבחרת יפן בקופה אמריקה בספק

אסון הטבע במדינה האסייתית צפוי לגרום לדחיית משחקי ליגה ליולי, אז יתקיים הטורניר אליו הוזמנה נבחרת השמש העולה

הנהלת הליגה היפנית הודיעה היום (שני) בצורה רשמית על הקפאת כל משחקי הליגה לפחות עד תחילת אפריל. המשמעות היא בין היתר שהשתתפותה של הנבחרת המקומית בקופה אמריקה - אליו היא הוזמנה בפעם השנייה כאורחת - מוטלת בספק בגלל שהמשחקים הדחויים כנראה יתקיימו ביולי. יפן שובצה לבית ביחד עם ארגנטינה, קולומביה ובוליביה.

הנהלת הליגה כבר דחתה את המחזורים שתוכננו לסוף השבוע האחרון וזאת כמובן בשל אסון הטבע שפקד את המדינה האסייתית. רעידת אדמה בעוצמה של 8.9 בסולם ריכטר וגל צונאמי ענק גרמו למותם של אלפי אנשים וכן למשבר גרעיני בעקבות פגיעה בכורים במדינה.

יו"ר הליגה, קאזומי אוהיגאשי, הוסיף שאם המצב ביפן לא ישתפר, משחקים נוספים יידחו והנהלת הליגה תצטרך לבחון מחדש את כל לוח המשחקים לשארית שנת 2011. "אנחנו לא יכולים להבטיח שכל האצטדיונים בטוחים כרגע", אמר אוהיגאשי, "לוח המשחקים גם ככה מאוד צפוף ולא תהיה ברירה אלא לדחות משחקים ליולי ולקיים אותם בזמן הקופה אמריקה".

אתמול הודיעה הנהלת ההתאחדות לכדורגל המקומית שמשחקי הידידות של הנבחרת, ב-25 במארס נגד מונטנגרו בעיר שיזוקה ומול ניו זילנד בטוקיו ארבעה ימים לאחר מכן, יתקיימו כמתוכנן. יפן זכתה בתחילת 2011 באליפות אסיה.

ההתאחדות לכדורגל הדרום אמריקאית נוהגת להזמין ב-15 השנים האחרונות אורחות לטורניר הקופה אמריקה, אולם יפן, שהשתתפה כבר ב-1999, היא הנבחרת היחידה מחוץ ליבשת אמריקה ששיחקה באליפות. כמו כן מקסיקו הפכה למשתתפת קבועה וכן הוזמנו בעבר הונדורס, קוסטה ריקה וארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully