וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריסי רמאליו התפטר מפלומיננזה

המאמן הברזילאי המעוטר, שהוביל את הקבוצה לאליפות ב-2010, הסביר את העזיבה בין היתר במחסור במשאבים

מוריסי רמאליו עזב את פלומיננזה, כך, בהודעה דרמטית, הודיע אמש (ראשון) המאמן הברזילאי המעוטר. רמאליו, שזכה בארבעה מחמשת התארים האחרונים בברזיל, הסביר את ההחלטה שלו להתפטר מהמועדון מריו דה ז'ניירו במחסור במשאבים בסיסיים. כזכור, רמאליו היה הראשון שנבחר לרשת את דונגה כמאמן נבחרת ברזיל הבא, אלא שבפלומיננזה לא נתנו לו לעזוב ולבסוף מונה מאנו מנזס למאמן הסלסאו.

"כאשר הגעתי למועדון באפריל 2010 הובטחו לי מקברניטי המועדון שני דברים: קבוצה שתהפוך לאלופה ושיפור חד במבנים הפיזיים של המועדון", אמר רמאליו בהצהרה. "השגנו את המטרה הראשונה עם תואר האליפות ב-2010 , אבל היעד השני לא הושג".

מי שלא אהב את ההתפטרות של רמאליו הוא נשיא המועדון פיטר סימסן, שאמר: "נעשה הכל על מנת שפלומיננזה לא תעבור דבר כזה יותר לעולם. יש לו קבוצה אלופה, והוא עוזב בגלל שהוא מרגיש לא נוח עם התנאים הפיזיים".

בכלל, בפלו קיבלו את ההודעה הדרמטית של רמאליו בסוג של הלם כיוון שלא ציפו לה, בין היתר לאור העובדה שרמאליו מוכר בתור אחד שלא עוזב באמצע חוזה, אלא שהפעם הוא הפתיע. סיבה נוספת לעזיבתו של המאמן הייתה נעוצה בפיטוריו של אחד ממנהלי המועדון אלסידס אנטונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully