וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ראסינג קלוב עלתה למקום הראשון

לה אקדמיה הביסה את קולון 0:4 בחוץ, כשתאופילו גוטיירז ממשיך לככב. ריבר ספגה לראשונה והפסידה, בוקה מתרסקת

בסוף השבוע התקיים המחזור החמישי בקלאוסורה הארגנטינאית ובסיומו של לנו מוליכה חדשה - ראסינג קלוב, שהביסה את קולון סנטה פה 0:4 בחוץ. עוד בבואנוס איירס: בוקה ג'וניורס ממשיכה לצנוח וריבר פלייט רשמה שערי חובה ראשונים וגם הפסד בכורה.

קולון סנטה פה - ראסינג קלוב 4:0

לה אקדמיה עלתה לפסגת הטבלה ובאיזה סטייל היא עשתה את זה. תאופילו גוטיירז הקולומביאני המשיך לככב וכבש צמד (41 ו-71) כדי להעלות את מאזן השערים שלו לחמישה וראסינג מסתדרת בינתיים גם בלי בן ארצו והכוכב הגדול שלה ג'ובאני מורנו, שגמר את העונה. פאבלו לוגוורסיו כבש ראשון בדקה ה-15 וגבריאל האוצ'ה חתם בדקה ה-84.

ריבר פלייט - ולז סארספילד 2:1

שוער ריבר, ליאנדרו צ'יצ'יזולה, שמר על שער נקי בארבעת המשחקים הראשונים של העונה, אבל הלילה העניק לוולז את השער הראשון שלה במתנה, כשבדקה ה-34 הוא לא הצליח להרחיק כדור שנמסר אליו על ידי ההגנה ואפשר לסנטיאגו סילבה לכבוש. מריאנו פאבונה השווה בדקה ה-48 בפנדל, אבל "הטנק" סילבה חייך אחרון עם שער ניצחון שש דקות לסיום.

סן לורנצו - בוקה ג'וניורס 0:1

ההידרדרות של בוקה נמשכת ועם ארבע נקודות בלבד, היא מדורגת במקום ה-17 מתוך 20. השחקנים של חוליו פלסיוני המשיכו להחמיץ ובסך הכל כבשו העונה שני שערים בחמישה משחקים. אורליאנו טורס כבש בבעיטה אדירה מ-30 מטר בדקה ה-66, ובצד השני נגיחה מסוכנת של מרטין פאלרמו נהדפה על ידי שוער סן לורנצו, פאבלו מיגליורה.

אסטודיאנטס - גודוי קרוז 1:0

אחרי שכבשה מחדש את הפסגה בשבוע שעבר, האלופה המכהנת איכזבה עם הפסד שני העונה. אחרי שהביסה את בוקה ג'וניורס באמצע פברואר, גודוי קרוז ממשיכה לקטול את השמות הגדולים, הפעם בזכות שער של ישראל דאמונטה בדקה ה-61. אגב, דאמונטה החל את הקריירה במדי הקבוצה אותה ניצח.

אולימפו - אול בויס 0:1
לאולימפו: אזקייל מאגיולו (61)

טיגרה - בנפילד 2:1
לטיגרה: דייגו מוראלס (55). לבנפילד: כריסטיאן גרסיה (23), פקונדו פריירה (90)

לאנוס - חימנסיה לה פלאטה 0:0

ארחנטינוס ג'וניורס - ארסנאל 0:1
לארחנטינוס: סנטיאגו סאלסדו (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully