וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אני מרוצה מהתיקו עם סביליה"

מאמן ברצלונה מסתפק בנקודה, ולא בא בטענות לשופט על פסילת השער של מסי. לקרקיץ', לעומת זאת, יש טעם רע בפה

מספר ימים לאחר התצוגה המלהיבה מול ארסנל בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, שהעלתה אותה לרבע גמר הצ'מפיונס, הראתה ברצלונה שהיא גם קבוצה פגיעה. זה קרה במשחקה אמש (ראשון) במחזור ה-28 של הליגה הספרדית, כשהקבוצה הקטלאנית סיימה ב-1:1 עם סביליה בראמון סאנצ'ז פיחואן שבבירת חבל אנדלוסיה.

בויאן קרקיץ' , שהחליף את פרדו שנפצע, העלה את האלופה ליתרון לאחר מחצית השעה, חסוס נבאס כבש את שער השוויון בדקה ה-49, והפער של בארסה מריאל מדריד בפסגת הליגה הצטמצם לחמש נקודות. במחזור הבא תארח ברצלונה את חטאפה, בעוד שריאל תצא למשחק חוץ קשה מאוד, בוויסנטה קלדרון, בדרבי של מדריד.

בספרד לא הפסיקו לעסוק בפסילת שערו החוקי לכאורה של ליאונל מסי. הפנומן הארגנטינאי שלח כדור חופשי מצוין לשערו של חאבי וראס, אלא שהשופט פרז לאסה פסל אותו בטענת עבירה. מן העבר השני, הוא גם לא שרק לפנדל ברור על דידייה זוקורה.

כשנשאל מאמן בארסה פפ גווארדיולה לפשר שערו של מסי שנפסל, הוא נותר כדרכו דיפלומט: "השופטים תמיד מנסים לעשות את המיטב. אין לי טענות נגדו". על המשחק אמר גווארדיולה: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד. אני מרוצה מהתיקו. סביליה היא קבוצה שכבר נמצאת שנים רבות בצמרת של הכדורגל הספרדי ומשחקת כדורגל טוב".

מי שלעומת המאמן, כן היה מאוכזב הוא בויאן קרקיץ'. "לא עשינו את מה שאנו עושים בצורה רגילה", אמר החלוץ הספרדי ממוצא סרבי, "אך הגענו בכל זאת למצבים ולא הצלחנו להבקיע. התיקו הזה השאיר אותי עם טעם רע בפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully