וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה איינוגבה: "אשמח מאוד אם קשטן יישאר בעונה הבאה"

שוער בני יהודה שמח על החיבור עם המאמן: "כעת כולם מבינים אותו, זה נפלא". חדד ומורי נפצעו וישובו בימים הקרובים לאימונים

בבני יהודה קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו הביתי, 1:1 עם מכבי נתניה אמש (ראשון) בבלומפילד במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל. מצד אחד המשחק נגד שחקניו של ראובן עטר היה בהחלט שקול והתוצאה משקפת, מצד שני הרצף הנאה בן ארבעת הניצחונות של הקבוצה נקטע והיא איבדה שתי נקודות יקרות בקרב על כרטיס הכניסה לפלייאוף העליון.

באופן כללי, הזהובים בתקופה טובה מאוד, עם שבעה משחקים רצופים ללא הפסד, מתוכם חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו שהקפיצו אותם עד המקום השישי בטבלה, לאחר פתיחת עונה לא משכנעת.

הבלם אביב חדד, שהיה אחד המצטיינים במשחק נגד נתניה, נפגע אמש בפניו בסביבות הדקה ה-80 והוא סובל מחתך עמוק מעל העין. הבלם טופל על ידי רופא הקבוצה ונזקק לששה תפרים. חדד אף סבל מסחרחורת קלה, אולם הוא צפוי לחזור לאימונים מלאים כבר במהלך הימים הקרובים. גם הבלם השני דין מורי לא סיים את המשחק והוחלף על סף הסיום בשל פציעה בקרסול. מורי חש הטבה במקום הפגיעה וגם הוא צפוי לשוב ולהתאמן בתוך יומיים.

איינגובה: "זה נכון, התחברנו רק לאחרונה"

"אני לא כל כך מאוכזב מהתוצאה. מה שחשוב זה שלא הפסדנו ושמרנו על מקומנו בטבלה", אמר דלה איינוגבה, שוערה הניגרי של הקבוצה. "זה היה משחק טוב שלנו וגם התוצאה בסך הכל טובה. נכון שהחמצנו מספר הזדמנויות, במיוחד במחצית השנייה, אבל זה הכדורגל וצריך לדעת לנצל מצבים, ועדיין 1:1 זו תוצאה טובה מאוד עבורנו".

איינוגבה התייחס לעובדה שקבוצתו נראית מחוברת יותר בחודשים האחרונים: "זה נכון, התחברנו רק לאחרונה ואנחנו נראים טוב, אבל זה הכדורגל. צריך לזכור שהגיעו כמה שחקנים חדשים בתחילת העונה והגיע מאמן חדש וזה לא קל. אסור לנו לנוח על זרי הדפנה כי יש קבוצות שרצות אחרינו בטבלה ואנחנו צריכים לחזור לנצח משחקים".

השוער נשאל גם על החיבור בין השחקנים למאמן קשטן, והוסיף :"השחקנים עשו את ההתאמות הנכונות מבחינתם כדי להבין את המאמן. בקבוצת כדורגל, המאמן הוא כמו האבא של המשפחה ואם אתה לא מבין את אבא שלך, קשה לך להסתדר איתו. כעת כולם מבינים ויודעים בדיוק מה קשטן רוצה מאיתנו וזה נפלא. זו הרגשה נהדרת עבורנו וגם האוהדים מגיעים לתמוך ונותנים לנו הרבה כוח, זה מאוד חשוב לנו ואני מודה להם על כך".

איינוגבה נשאל האם הוא חושב שקשטן צריך להמשיך עונה נוספת בקבוצה ואמר: "אני חושב שקשטן יחליט בעצמו אם הוא רוצה להישאר או לא. זו החלטה שלו בלבד. אם זה תלוי בי אני אשמח מאוד שהוא יישאר בבני יהודה כי הוא מאמן מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully