וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח של מהפך בעיר?

אחרי 10 שנים ללא ניצחון ושש שנים ללא שער ליגה, הפועל חיפה מגיעה רעבה לדרבי הגדול. האם היא מסוגלת להדהים? הסטטיסטיקות והטיפים שלנו כבר בפנים

המשחק המרכזי במחזור ה-26 בליגת העל הוא הדרבי הגדול של חיפה. הפועל, בכושר פנטסטי, מאמינה ביכולתה להדהים את מכבי, שרוצה לחזור למקום הראשון. כיאה למשחק בסדר גודל כזה, שמן הסתם מרכז אליו מהמרים רבים, הוצאנו עבורכם מהארכיון את כל המידע שפשוט חייבים לדעת לפני ההימור. סטטיסטיקות, נקודות חשובות ומשחקי עבר כבר בפנים. לכם נותר רק לקרוא, להיכנס לאתר הווינר ולשלוח את הטופס הזוכה. בהצלחה.

משחקים מספר 62-66: הפועל חיפה - מכבי חיפה

* סטטיסטיקה כללית:

האדומים, שחולמים על הפלייאוף העליון, לא הפסידו כבר שלושה משחקי ליגה רצופים וכמה שהם רוצים להמשיך במומנטום בדרבי. אחרי התבוסה במשחק העונה, הירוקים קרטעו בגביע מול הפועל ירושלים ובליגה מול הפועל רמת גן, אבל שבו לפסגה. המאזן במשחקי הדרבי עגום מבחינת הפועל - כמעט 10 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שהדרבי בחיפה היה אדום. זה קרה ב-19 במאי 2001.

כמות שערים:

שלושה משחקי דרבי נערכו העונה בליגה ובגביע הטוטו והמאזן: שני ניצחונות למכבי, תיקו והפרש שערים 0:4 לטובת הירוקים. הפועל, אגב, לא כבשה שער ליגה בדרבי מזה שש שנים (האחרון נכבש על ידי ג'ף טוטואנה בהפסד 2:1). רק פעמיים העונה (מול הפועל ומכבי תל אביב) נכבשו פחות משני שערים במשחקי בית של הפועל חיפה בליגה. מנגד, רק פעם אחת העונה (בטדי) מכבי חיפה סיימה משחק חוץ בליגה ללא שער זכות.

* בן בסט - חמד

מלך שערי הליגה, בן בסט, כבש העונה 15 שערים, בעוד חמד הסתפק בשליש הכמות. ארבעה מהשערים של חמד הובקעו בחמשת מחזורי הליגה האחרונים. לעומתו, בן בסט כבש רק פעמיים בארבעת משחקי הליגה האחרונים - שני השערים מהנקודה הלבנה.

* ההימורים שלנו:

הפועל חיפה - מכבי חיפה 2, היחס: 1.60
הפועל חיפה (1+) - מכבי חיפה X, היחס: 3.05
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80
בן בסט - חמד X, היחס: 1.70

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully