וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "אסור לזלאטן להתנהג בכזאת עצבנות"

מאמן מילאן זעם על החלוץ השבדי, שהורחק לאחר שהיכה את מגן בארי ב-1:1. טוטי חגג את ה-0:2 על לאציו: "דרבי החלומות"

מחזור איטלקי דרמטי התרחש היום (ראשון) בסרייה A, כשבמרכזו המוליכה מילאן לא הצליחה לברוח ליריבתה אינטר ונפרדה ב-1:1 מאכזב מול בארי, כשאנטוניו קסאנו משווה רק בדקה ה-82 ומציל את קבוצתו מהפסד. כמו כן, רומא הצליחה לנצח 0:2 את לאציו בדרבי הגדול של הבירה, כשפרנצ'סקו טוטי כובש צמד מתוק.

מי שספג ביקורת היה זלאטן איברהימוביץ', שהורחק בכרטיס אדום אחרי ששלח אגרוף אלים לבטן של מגן בארי. "לצערי, זלאטן הגיב לפרובוקציות", אמר מאמן מילאן מקסימיליאנו אלגרי, "הוא היה רגוע ושליו לאורך השבוע, ורצה לחזור לכבוש, אבל אסור לו להתנהג בכזאת עצבנות, גם אם הוא לא כבש חודש".

על המשחק עצמו אמר אלגרי: "ידענו לפני כן שצפוי לנו משחק קשה, ובארי הצליחה לכבוש שער מוקדם שהקשה עלינו את החיים. מאכזב שלא הצלחנו לנצח ולנצל את כל ההזדמנויות שלנו, אבל אנחנו עדיין מובילים את הטבלה בחמש נקודות, שזה פער לא מבוטל".

מי שאהבו במיוחד לראות את איבוד הנקודות של מילאן היו שחקני אינטר. אחרי שהאלופה סיימה ב-1:1 מאכזב מול ברשיה ביום שישי, באינטר כבר חשבו שמילאן תברח להם. "ידענו שעשינו טעות גדולה מול ברשיה", אמר היום מרקו מטראצי על קבוצתו אינטר, "אבל למזלנו גם הקבוצה השנייה פישלה. הסיכויים שלנו לזכות באליפות נותרו כפי שהיו לפני כמה ימים". דז'אן סטנקוביץ' הודה ש"אנחנו עדיין חושבים על המשחק ביום שישי, אבל אין ספק שבארי עזרה לנו מאוד".

רומא חוגגת

רומא גברה על לאציו 0:2 בדרבי העירוני, והיא עדיין בתמונת המאבק על המקום הרביעי. רומא רחוקה כרגע שתי נקודות מלאציו שבמקום החמישי וארבע נקודות מאודינזה שבמקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות (כידוע, רק החל מסוף העונה הבאה המקום הרביעי באיטליה לא יוביל לצ'מפיונס).

"זה דרבי החלומות שלי, זה שתמיד שאפתי אליו", אמר בסיום פרנצ'סקו טוטי, שכבש צמד (אחד מבעיטה חופשית והשני בפנדל), "אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל אני ממשיך בדרך שלי. זה תמיד תענוג לנצח את לאציו".

הדיווחים ברומא טוענים שעכשיו הנשיאה רוסלה סנסי תרצה להאריך את חוזהו של המאמן החדש ויצ'נזו מונטלה, וטוטי די תומך: "מאז שווינצ'נזו הגיע, המנטליות של הקבוצה השתנתה. אפשר לראות את הרעב שלנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully