וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס: "נולדנו מוכנים לקאחה"

13.3.2011 / 22:43

רכז מכבי ת"א לא התרגש מהמותחן מול בני השרון. גם בלאט: "מה שלא הורג, מחשל". סטיל: "מקווה לפגוש אותם שוב"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמה קשה נאלצה הערב (ראשון) מכבי תל אביב לעבוד בהרצליה, לפני שניצחה בסופו של דבר 88:90 את בני השרון אחרי הארכה. הצהובים של דייויד בלאט כבר הוליכו ב-15 הפרש עם שמונה דקות לסיום, אך איבדו אותו בצורה די לא אופיינית, ולמען האמת לא היו רחוקים מלהפסיד. מצד שני, סגנית האלופה הבטיחה הערב את המקום הראשון באופן מעשי, וחוו סוף סוף משחק צמוד. דבר אחד דיוויד בלאט בוודאי יודע אחרי הערב, וזה שיכולת כזו ממש לא תספיק מול קאחה לבוראל, בסדרת רבע גמר היורוליג שתצא לדרך בשבוע הבא בספרד.

בלאט: "ידעתי שיהיה קשה"

"היה פה משחק מאוד מעניין, ידעתי לפני המשחק שיהיה קצת יותר קשה ולא שונה מהמשחק הקודם איתם", הודה בלאט בסיום, בהתייחסו לפעם הקודמת שמכבי תל אביב פגשה את בני השרון ומחצה אותה ב-46 הפרש. "אני חושב שברוב שלבי המשחק הובלנו והיינו בעמדה של לברוח ובני השרון לא נתנו לנו. שיחקו טוב ועל זה מגיע להם קרדיט גדול. פגענו בעצמנו לא מעט עם החלטות לא טובות ואיבודי כדור. מגיע לבחורים שלנו קרדיט, הם ידעו לעמוד בלחץ, לחזק את השמירה, לעשות מהלכי התקפה טובים ולנצח", הוסיף המאמן המנצח, וסיכם: "היה טוב שנלחמנו היום, מה שלא הורג אותנו רק מחשל אותנו. זה מסוג השחקנים שצריכים לעשות אותנו יותר טובים".

גיא פניני, שהיה טוב מאוד ברגעי ההכרעה, הוסיף: "ידענו שאנחנו משחקים מול קבוצה טובה והם שיחקו נהדר מולנו. אני שמח שניצחנו את המשחק. צריך לעבוד באימונים ויש לנו ביום חמישי משחק נגד ראשון. נקווה שנגיע יותר מוכנים ונשחק יותר טוב".

דורון פרקינס, איש המשחק של הצהובים הערב, סיכם: "איבדו ריכוז, היו לנו כמה הזדמנויות לפתוח יתרון אבל הם חזרו, הם קבוצה טובה ושיחקו טוב. היינו בסדר, אבל אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים". הרכז נשאל האם מכבי תל אביב מגיעה מוכנה למשחקים מול קאחה לבוראל ואמר בביטחון: "אנחנו מוכנים. נולדנו מוכנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שמיר: "בשבוע הבא משחק העונה שלנו - מול ירושלים"

מנגד, דן שמיר בהחלט מצא את חצי הכוס המלאה למרות ההפסד המאכזב והדרמטי. "קבוצות רוצות לנצח כל משחק ואנחנו נשארים עם הפסד, אבל אני גאה באיך ששיחקנו, נתנו עשר דקות אחרונות של הגנה מצויינת, היינו צריכים להתמודד עם משברים ועשינו דברים שהחזירו אותנו למשחק", אמר המאמן המפסיד.

שמיר נשאל על השיפוט, ובפרט על המהלך המפוקפק שאמור היה להשאיר לקבוצתו שלו 2.5 שניות על שעון הזריקות בהתקפה האחרונה, ובמקום זאת הכדור עבר למכבי תל אביב. "השיפוט היה טוב בסך הכל", אמר המאמן, "אולי שופט עשה טעות אחת והאחרים חיפו עליו. משחקים כאלה מוכרעים על דברים קטנים לכאן או לכאן ואני בטוח שנהנתם, אנחנו הולכים למשחק העונה שלנו שבוע הבא מול הפועל ירושלים".

רון סטיל, מהבולטים הערב על הפרקט, אמר בסיום: "זה מאכזב שהפסדנו, שיחקנו מצויין בכדי לנצח, ואני מקווה מאוד שנשחק מולם שוב פעם העונה. חבל שלא הצלחנו להשאיר את הניצחון כאן בבית אבל אנחנו כבר מסתכלים אל המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully