וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "כשמחמיצים, בסוף יורדים מאוכזבים"

13.3.2011 / 21:55

מאמן בני יהודה התאכזב מה-1:1 עם נתניה והודה: "המאבק על הפלייאוף העליון פתוח". עטר: "רק מחמאות לשחקנים שלי"

בני יהודה ומכבי נתניה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 ששמר על סטטוס קוו בקרב על הפלייאוף העליון. פדרו גלבאן העלה את המארחים ליתרון בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-67. ניר נחום כבש את השוויון של נתניה כעבור שמונה דקות. הזהובים, שנעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, נותרו במקום השישי עם 39 נקודות בעוד נתניה, לה היה זה תיקו שלישי ברציפות, תשיעית עם שלוש נקודות פחות. ועד סיום העונה הסדירה, השתיים ימשיכו להיאבק על המקום בשישייה הראשונה.

שתי הקבוצות סיימו את המשחק עם פצועים. בלם בני יהודה אביב חדד נחתך מעל עינו ונזקק לשישה תפרים. בלם מכבי נתניה ליאוניד קרופניק ייבדק מחר לאחר שספג מכה בברכו.

"כשמחמיצים כל כך הרבה, בסוף יורדים מאוכזבים", סיכם מאמן בני יהודה דרור קשטן. "זה שם המשחק. בסך הכל, התפתח פה משחק טוב מאוד בקצב מהיר מצד שתי הקבוצות. במחצית השנייה הגענו להרבה מאוד מצבים, לפחות עוד שלושה של הבקעת שער באחד על אחד מול שוער. גם בלילי, גם צעירי וגם ראלי. אם היינו מבקיעים את השני אחרי השער הנפלא של גלבאן, היינו יכולים להכריע את המשחק לטובתנו. כשמחמיצים, מקבלים שער שלא קשור למהלך המשחק. גם לנתניה היו הזדמנויות במחצית הראשונה ולמרות האכזבה שלי, היה כאן משחק טוב עם אירועים ליד שני השערים".

קשטן נשאל לגבי השיפור ביכולת הקבוצה לאחרונה וענה: "השחקנים מבינים אותי כל הזמן, אני מדבר עברית ולא שפה זרה. שפת הכדורגל היא שפה מאוד מובנת. בסופו של דבר הדברים נקלטים אצל השחקנים וגם מתבצעים". לגבי הכרטיס לאירופה אמר: "אני לא רץ לפני הסוסים. המאבק לפלייאוף העליון מאוד פתוח. יש היום כמה קבוצות שנאבקות על המקום בפלייאוף העליון וכשנגיע לשם, תשאלו אותי את השאלות הרלוונטיות".

עטר: "הקבוצה התבגרה"

גם מאמן מכבי נתניה ראובן עטר יצא מרוצה מהנקודה: "היה קצב טוב במשחק. היו הרבה דקות טובות שלנו וגם של בני יהודה. הייתה לנו הזדמנות לכבוש במחצית הראשונה ולא ניצלנו אותה. שיחקנו מצוין במחצית הראשונה, אבל החמצנו. גם במחצית השנייה פיראס החמיץ משלושה מטר ואחר כך לבני יהודה היו 20 דקות שבהן הם לחצו וכבשו. אני שמח שהשחקנים הצליחו להשוות ואפילו יכולנו לנצח".

עטר התייחס לבעיית ניצול המצבים: "יש משחקים שבהם אתה כובש שלושה שערים משלושה מצבים ויש משחקים שמשישה ושבעה לא כובשים. אלה דברים שקורים. זה חלק מההתבגרות של השחקנים ושלנו כקבוצה. הקבוצה התבגרה ויודעת להתמודד טוב. השחקנים מכירים אחד את השני וזה בא לידי ביטוי. יש מוטיבציה וסדר במשחק וזה מביא תוצאות. אני מקווה שרצף המשחקים ללא הפסד יימשך גם בשבת".

לגבי המשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב בבלומפילד אמר עטר: "מבחינתנו נצטרך להמשיך באותה מחויבות ואני מאוד מרוצה מאיך שהשחקנים נראו היום ומהנחישות שלהם. החבר'ה נותנים את הכל וגורמים לקבוצות שמשחקות נגדנו לשחק בקצב מהיר. על זה יש לי רק מחמאות לשחקנים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully