וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון: "הצלחנו לעמוד במטרה הראשונה שהצבנו לנו"

13.3.2011 / 21:17

גארדית רמלה חגגה את ה-68:81 על רמת חן והזכייה בגביע. ענבר: "גאה בקבוצה". פאלח: "האחוזים הנמוכים מהקו פגעו בנו"

אליצור רמלה הצליחה לסמן הערב (ראשון) וי ראשון לעונת 2010/11. ארבעה ימים לפני שהיא פותחת את גמר היורוקאפ, הצליחה הקבוצה של עדן ענבר לזכות בגביע המדינה עם 68:81 מרשים במיוחד על מכבי רמת חן. מי שהייתה השחקנית הבולטת במשחק, יש לומר כמעט כרגיל, הייתה שי דורון הפנטסטית, שסיימה ערב גדול עם 26 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ויש לקוות שתביא את היכולת הזו גם מול אראס הצרפתית ביום חמישי.

מאמן רמלה, עדן ענבר, אמר בסיום: "מגיע המון כבוד לרמת חן, לא שיחקנו יותר טוב מהם. בדקות מסוימות ברחנו קצת, אבל היה משחק שקול. היה גמר ברמה טובה עם אווירה טובה. איגוד הכדורסל גרם לזה שיהיה ערב ברמה מהנה ואני מקווה שזה ירים את כדורסל הנשים. הקהל של רמלה מילא את האולם והייתה אווירה מצויינת. אני שמח מאוד, רציתי לקחת את הגביע. אם מסתכלים על העונה הזאת, אז גם במבחן התוצאה וגם בדרך, אני מאוד גאה במה שכולנו עושים".

ענבר דיבר על ההשפעה שתהיה לזכייה בגביע על יום חמישי: "כל דבר בחיים משאיר סימן, הניצחון היום יש לו השפעה על יום חמישי, בדיוק כמו שיש לו השפעה על האימון שלנו. כשהכדור הראשון יצא לדרך הכל ישכח. כיף להגיע לגמר גביע אירופה עם ניצחון. גמר גביע הוא לא הכנה לכלום. אנחנו קבוצה אחרת ממה שאנחנו משחקים באירופה, זה לא הכנה לכלום".

שי דורון המצוינת הוסיפה: "כיף לזכות בגביע. הצבנו לעצמנו כמה מטרות העונה, זאת הייתה הראשונה. כיף להחזיר לקהל שהיה מדהים היום ולכל העיר רמלה שאנחנו מייצגות אותה. רמת חן נתנו פייט, הייתה אווירה מדהימה, ומשחק טוב לקהל, וזה מאוד חשוב, הם לא ויתרו כל המשחק, שיחקנו הכי חזק שיכולנו כדי לנצח. נהנה היום ומחר נתחיל לחשוב על יום חמישי, כי זו המטרה שלנו, ומאוד חשובה לי אישית. מקווה שנוכל לעשות משהו שאף אחת לא עשתה עדיין.

"לא עשיתי שום דבר שונה. אני יודעת שאני יכולה לקלוע בטח אם אני לבד. קיבלתי צרחות לפני המשחק שאם אני לא זורקת אז אוי ואבוי לי, ואני צריכה להמשיך לזרוק. האמנתי בקליעה, והמשכתי לזרוק, וסטטיסטית אחרי המשחק מול ראשון הרגשתי יותר טוב לזרוק. אני שמחה שזה בא בטיימינג טוב".

מאמן המפסידה שיקי פאלח: "ברכות לרמלה על הזכייה בגביע, זה מגיע להם. אני שמח בשביל עדן שהוא לוקח תואר, הוא מאמן טוב וזה מגיע לו, אני מאחל לו שהשנה גם גביע אירופה יהיה אצלם, ותהיה להם עונה חלומית. מה שפגע בנו מאוד, זה שהגענו המון לקו, וידעתי שזה יקרה, וקלענו באחוזים נמוכים. הדבר השני זה היתרון בריבאונד, שהתבטא ברבע האחרון, זה חלק מהנתונים, הקבוצה ששיחקה יותר טוב לאורך כל המשחק, ניצחה".

מיכל אפשטיין אמרה: "כל הכבוד לרמלה, הן שיחקו מצוין היום, כמו שאמרנו אתמול הקבוצה היותר טובה ניצחה היום. מבחינתנו זו קצת אכזבה, אני חושבת שהוכחנו ואנחנו יודעות את זה, שאנחנו קבוצה טובה מאוד, אני חושבת שהיינו צריכים לתת יותר בריבאונד במחצית השנייה. יש מנצח אחד ומפסיד אחד, והיום אנחנו בצד המפסיד, שיהיה להם בהצלחה בחמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully