וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין: "יש לנו מספיק אופי בשביל הפיינל פור"

13.3.2011 / 21:11

ליאור ליובין אהב את היכולת של גלבוע/גליל בניצחון על ברק נתניה. מאיר טפירו אחרי ההפסד בחיפה: "הדברים לא זרמו לנו"

הפועל גלבוע/גליל רשמה הערב (ראשון) ניצחון נוסף, 76:85 על ברק נתניה, שמציב אותה במקום הרביעי. אחרי שהקבוצה מהצפון רושמת ניצחון חמישי בשבעת משחקיה האחרונים, ואחרי שצירופו של מרקו קילינגסוורת התגלה הערב כתוספת משמעותית (17 נקודות ו-9 ריבאונדים), ליאור ליובין וקבוצתו מלאי אופטימיות.

"מרקו בהחלט משדרג אותנו", אמר ליובין בסיום על הרכש החדש של גלבוע/גליל, "הוא שחקן איכותי ונקווה להוציא ממנו את המיטב בעתיד. השינוי הזה יכול לשנות את הגורל של שתי הקבוצות בעקבות הטרייד. הרבה קבוצות לא שומרות על יציבות, סגלים משתנים, ובסופו של דבר מה שמכריע זה קבלת ההחלטות ברגעי ההכרעה. יש לנו אופי מספיק טוב בשביל להיות בין ארבע האחרונות".

מרקו קילינגסוורת עצמו סיפר בסיום כי "זו הרגשה מצוינת. לא אני יזמתי את הטרייד. הסוכן שלי הודיע לי בהפתעה על המעבר, ואני שמח ממנו. אמרתי לו, 'אין סיכוי שחיפה תשחרר אותי', אבל בינתיים זה נראה טוב. אני מאחל לחיפה את המיטב, אבל עכשיו אני בגליל, ונותרו לנו עוד הרבה דברים לעשות כדי להבטיח את מקומנו בפיינל פור".

מנגד, המאמן המפסיד אריק אלפסי: "הדברים הקטנים הרגו אותנו, כמו ריבאונד ההתקפה והשלשות במעבר. משחק ההגנה שלנו לקראת הסיום לא היה מספיק טוב, והם קלעו יותר מדי סלים קלים. חסר לי דברים קטנים כשאנחנו במומנטום. שחקנים צריכים לדעת לעלות מהספסל ולתת עבודה. בכל סוף רבע הם הצליחו להשיג ריצות. עכשיו אנחנו מתכוננים לשבוע הבא, יש לנו משחק על החיים מול מכבי חיפה".

מיקי גורקה: "המטרה שלנו היא לצאת לדרך חדשה"

מאמן מכבי חיפה מיקי גורקה נשמע מרוצה: "אמרתי לשחקנים שחשוב שניצחנו וזה טוב, אבל אם לא תהיה לזה המשכיות אז לא עשינו כלום. המטרה שלנו זה לצאת לדרך חדשה. לפני המשחק אמרתי להם שאפשר לבוא ולבכות ואפשר להילחם, אז באנו לפה, נלחמנו והתחלנו לשמור. אני לא זוכר מתי זה קרה שעצרנו קבוצה על פחות מ-70 נקודות. הנוכחות והאנרגיות של ווילקרסון היו חסרות לנו. אבל אנחנו עדיין מקום תשיעי וצריך לשמור על המשכיות".

ווילקרסון עצמו אמר: "זה היה כיף להיות פה היום וזו בהחלט בכורה חלומית. אחרי שלושה אימונים בלבד עם הקבוצה הייתי קצת מבולבל, אבל שיחקנו חזק ואגרסיבי וזה נתן לנו את הניצחון. ההבדל בין חיפה לגלבוע/גליל הוא בגישה. היו לי קצת בעיות עם ההנהלה בגלבוע ואני מרגיש שכאן יש לי חיבור הרבה יותר טוב עם האנשים. אני שונא להפסיד אז זה קצת נקמה בשבילי לנצח את אשדוד אחרי שבשבוע שעבר הפסדתי להם עם הגלבוע".

מאמן אשדוד, עופר ברקוביץ': "היה ערב חושך. לא היינו בכיוון, לא יכולנו לעשות סל מכל טווח. לא משחק שמאפיין אותנו. הצלחנו במחצית השנייה לעצור את חיפה על 70 נקודות אבל זה לא הספיק בגלל שהחטאנו מצבים טובים וגם לא טובים. זה הסיפור של המשחק. היינו בלי שחקן מרכזי שלנו ולא זוכר משחקים בהתקפה כמו היום אבל ברכות לחיפה. הרגשתי שאנחנו לא בקצב שלנו וחבל כי המשחק הזה יכול היה להיגמר אחרת. לא הצלחנו לשמור על המומנטום ולהחזיק אותו".

מאיר טפירו אמר: "המשחק לא זרם לנו כמו שאנחנו רגילים. דאנקן היה בבעיה של עבירות ויצא מהמשחק. לא הצלחנו להגיע לכדורסל שלנו שזה הנעת כדור וחדירות והוצאת כדור החוצה. היינו צריכים לעשות עבודה יותר טובה, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. אני חושב שאף אחד לא נכנס לקצב של המשחק וגם אוליבר לאפייט כך. הוא עוד יעזור לנו בעתיד. זה דברים שיכולים לקחת זמן אבל אין הרבה זמן וצריך להכניס אותו כמה שיותר מהר לעניינים ואני מקווה שגם וואלאס יחזור כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully