וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עוד ניצחון דרמטי לליל

כמו במארסיי בשבוע שעבר, גם הפעם מוליכת הטבלה כבשה בתוספת הזמן וניצחה 1:2 את ולנסיין. 0:1 למונאקו על בורדו

על הצמרת הצפופה של הליגה הצרפתית עדיין משקיפה מלמעלה ליל האטרקטיבית. הקבוצה של רודי גרסיה השיגה 1:2 דרמטי בבית על ולנסיין כששבוע שני ברציפות כבשה שער ניצחון בתוספת הזמן, וחזרה ליתרון של שלוש נקודות בפסגה על פני ראן וארבע על פני ליון ומארסיי. פריס סן ז'רמן נפרדה לשלום מחלום האליפות עם 2:2 ביתי מול מונפלייה. בתחתית, מונאקו נמלטה מהקו האדום עם ניצחון חוץ מפתיע 0:1 בבורדו.

ליל - ולנסיין 1:2

מוליכת הטבלה ראתה את הניצחונות של מארסיי וליון, מהן לקחה ארבע נקודות בשבועיים האחרונים, נלחצה מאוד, אבל ידעה להשיג ניצחון יקר ודרמטי, בדומה למה שעשתה במארסיי. מוסא סו אמנם כבש את ה-18 שלו העונה עם בעיטה נהדרת לחיבורים, אבל גרגורי פוז'ול איזן את התוצאה עבור ולנסיין אחרי שעה של משחק, מבישול של רנו קוהאד. כשנראה היה כי המשחק יסתיים בחלוקת נקודות, הגיע ילד הפלא אדן הזארד והקפיץ את אוהדי ליל עם שער ניצחון בתוספת הזמן.

בורדו - מונאקו 1:0

דווקא אחרי שני ניצחונות רצופים ודיבורים על השגת הכרטיס לאירופה, הקבוצה של ז'אן טיגאנה כשלה בסטאד שבאן דלמאס מול מונאקו מהתחתית. בורדו הייתה עדיפה, אבל נעצרה אצל סטפן רופייה ובקורות, בזמן שבצד השני המגן אדריאנו נגח לרשת בדקה ה-21, בהזדמנות היחידה של מונאקו במשחק. בזכות הניצחון עלתה מונאקו מעל הקו האדום והורידה לשם את אוקזר.

פריס סן ז'רמן - מונפלייה 2:2

המארחים רצו להישאר בתמונת האליפות, אבל איבדו יתרון כפול מול הקבוצה אותה לא ניצחו בארבעת המפגשים האחרונים. כבר בדקה ה-11 עלתה פריס סן ז'רמן ליתרון, כשננה הגביה וגיום הוארו נגח פנימה. שתי דקות לאחר מכן מאפו ינגמביווה כבש לשערו הוא וסידר לפ.ס.ז' 0:2 מהיר. מונפלייה הצליחה לצמק מנגיחה של אוליבייה ז'ירו בדקה ה-47, איבדה מיד לאחר מכן בהרחקה את סיריל ז'ונשאן הוותיק, אך בכל זאת השוותה עם שער נוסף של ז'ירו בדקה ה-59.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully