וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה סיימה ב-1:1 מול סביליה

האלופה הובילה משער של קרקיץ', אך נבאס איזן והפער מריאל מדריד: חמש נקודות. מאיורקה ואוואט סיימו ב-1:1 מול לבנטה

ברצלונה רצתה להחזיר את יתרונה בפסגה לשבע נקודות, לאחר שראתה את ריאל מדריד מנצחת אתמול (שבת) 0:2 את הרקולס. לשם כך, האלופה הייתה צריכה לנצח ברמון סאנצ'ז פיחואן את סביליה, אלא שהקבוצה של גרגוריו מאנזאנו עשתה לה את החיים קשים והוציאה ממנה 1:1, במשחק די שוויוני, באופן מפתיע. הפער מהבלאנקוס עומד כעת על חמש נקודות "בלבד".

עוד לפני כן, מאיורקה ודודו אוואט חזרו עם 1:1 מלבנטה, ויאריאל הסתפקה באותה תוצאה במשחק דרמטי מול ספורטינג חיחון, אספניול ניצחה 0:2 את דפורטיבו לה קורוניה וגם מלאגה ואוסאסונה השיגו ניצחונות חשובים בתחתית.

סביליה - ברצלונה 1:1

אלופת ספרד הגיעה למשחק עם מצב רוח נפלא, חמישה ימים אחרי הקונצרט שהציגה והניצחון 1:3 על ארסנל, שהגיע אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה. אלא שהיום סביליה עשתה לה חיים קשים והצליחה להוציא ממנה תיקו 1:1, ממנו אולי דווקא ברצלונה צריכה להיות די מרוצה בהתחשב במצבים אליהם הגיעה סביליה ברבע השעה האחרונה. בארסה שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-75, חמש יותר מריאל מדריד השנייה שניצחה אתמול 0:2 את הרקולס. האם מאבק האליפות בספרד עדיין חי, 10 מחזורים לסיום העונה?

ברצלונה שלטה בקצב המשחק באופן מוחלט בדקות הראשונות והפעילה לחץ כבד על שערו של חאבי וראס, אך לא הצליחה למצוא את הרשת ובדקה ה-14 נאלצה גם להיפרד מפדרו שנפצע והוחלף על ידי בויאן קרקיץ'. החלוץ הספרדי ממוצא סרבי הצליח גם לכבוש בדקה ה-30, לאחר שאינייסטה הכניס מסירת עומק לדני אלבס, שהעביר כדור רוחב לקרקיץ', שהמשיך פנימה מול שער ריק את ה-0:1. בארסה הגיעה להזדמנות ענקית עוד לפני המחצית, כשבדקה ה-42 צ'אבי הגביה לליאונל מסי, שנגח מצוין אך למשקוף. לפני הירידה לחדרי ההלבשה אירע אירוע מפחיד מבחינת בארסה כשליאונל מסי נפצע ושכב מספר דקות על הדשא. אך הפנומן הארגנטינאי הצליח להתאושש מזה וחזר לשחק במחצית השנייה. העולם נושם לרווחה.

ארבע דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה הצליחה סביליה למצוא את השוויון, כשפרדריק קאנוטה מצא את אלברו נגרדו במסירת עומק מצוינת. החלוץ הספרדי פרץ בנחישות בין שני שחקנים, עבר גם את ויקטור ואלדס ומזווית קשה העדיף להגביה לעברו של חסוס נבאס, שנגח פנימה את ה-1:1. בדקה ה-75 הייתה קרובה סביליה להשלים את המהפך כשדייגו פרוטי ביצע פריצה נפלאה מאגף שמאל והעביר מסירת רוחב לחסוס נבאס, שבעט חזק אך נבלם על ידי ואלדס. בדקה ה-80 שוב הזדמנות גדולה לסביליה. הפעם נבאס השאיר כדור לקסארס, שבעט אך נבלם. הכדור חזר לקאנוטה, שבעט טיל מ-25 מטר, אך נעצר אצל ואלדס. בדקה ה-86 הגיעו הבלאוגרנה להזדמנות נפלאה כשאנדרס אינייסטה שיחרר טיל אדיר, שנעצר במשקוף.

ויאריאל - ספורטינג חיחון 1:1

הצוללת הצהובה קיוותה לנצל את הפסדה של ולנסיה ולצמק את הפער ממנה במקום השלישי לנקודה אחת, אבל פנדל של דייגו קסטרו בתוך תוספת הזמן קבע שוויון דרמטי ועוד אכזבה עבור הקהל הביתי. ויאריאל העייפה חזרה עם ניצחון 2:3 מלברקוזן בשמינית הגמר, וכובש השער הראשון בגרמניה, ג'וזפה רוסי האיטלקי, עשה זאת שוב כשניצל יציאה גרועה של פיצ'ו קוויאר לכדור קרן ושלח אל הרשת בדקה ה-29. ספורטינג איבדה בהמשך את חוסה אנחל בכרטיס אדום (66) וגם את רפאל ססטרה (90), אך שתי דקות בתוך התוספת נאצ'ו נובו סחט פנדל וקסטרו דייק. ויאריאל עם ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לבנטה - מאיורקה 1:1

קבוצתו של דודו אוואט נחלצה מהפסד במגרשה של לבנטה המשתפרת, הודות לכדור חופשי של הבלם איבן ראמיס בדקה ה-60, שפגע בדרך בשחקן מקומי. לבנטה עלתה ליתרון משער נהדר של חואנלו מהאוויר בדקה ה-37, אך מאיורקה הייתה עדיפה במחצית השנייה וכאמור השיגה את השוויון.

אספניול - דפורטיבו לה קורוניה 0:2

השישית בטבלה הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים ונעזרה ביתרון מספרי כדי לנצח את דפורטיבו לה קורוניה, שמצידה נעצרה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד. הרחקה של פאבלו אלברז שינתה את המשחק בדקה ה-42, ו-20 דקות לאחר מכן היה זה איבן אלונסו שהמשיך בנגיחה לרשת הגבהה של המגן דויד גרסיה. ז'ואן ורדו חתם את התוצאה עם שער נאה בדקה ה-81.

משחקים נוספים:

אוסאסונה - ראסינג סנטאנדר 1:3
לאסואסונה: קיקה סולה (20), ג'באד נקונאם (24 בפנדל), פרננדו סוריאנו (50). לראסינג: מרכוס רוזנברג (52)

ריאל סוסיאדד - מלאגה 2:0
למלאגה: דודה (25), רונדון (58)

עדכון ראשון: 19:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully