וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן ניצחה 0:1 את מיינץ

רנאטו אוגוסטו העניק לקבוצה של היינקס פער של חמש נקודות בקרב על הסגנות, באלאק פתח. 1:2 לשטוטגרט על סט. פאולי

באייר לברקזון רשמה הערב (ראשון) ניצחון חוץ חשוב מאוד במאבק על המקום השני והכרטיס לליגת האלופות. שחקניו של יופ היינקס, אחד המועמדים להחליף את לואיס ואן חאל בבאיירן מינכן, הצליחו לגבור 0:1 על מיינץ בחוץ משער של רנאטו אוגוסטו בדקה ה-82. בעקבות הניצחון, שיפרה לברקוזן את מאזן הנקודות שלה ל-52 והיא רחוקה תשע נקודות מדורטמונד הראשונה, אך יותר חשוב מכך: הגדילה את הפער מהאנובר השלישית לחמש.

היינקס החליט לעלות בהרכב עם מיכאל באלאק, לאחר התקרית שאירעה איתו בשבוע שעבר כשהקשר הוותיק רתח מזעם שלא שובץ בהרכב למשחק ליגה. הקשר הוותיק הוסיף הרבה ניסיון לקבוצה שלו, שהצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-82 משער של רנאטו אוגוסטו מחוץ לרחבה. הקבוצה של תומאס טוכל תסיים גם את המחזור ה-26 בבונדסליגה במקום החמישי עם 43 נקודות.

סט. פאולי קיוותה לקטוע רצף של שלושה הפסדים, אך איבדה יתרון ביתי והפסידה בצורה דרמטית 2:1 לשטוטגרט, שהחליפה איתה מקומות ועלתה מעל הקו האדום. פביאן בול כבש מקרוב את שער היתרון של המארחים בדקה ה-19, אבל שטוטגרט הגיבה מהר עם שער של זדרבקו קוזמנוביץ' בדקה ה-24 אחרי מצב נייח, ובדקה ה-89 היה זה המחליף סוון שיפלוק שהכריע את ההתמודדות. שאלקה במקום ה-13 עם 28 נקודות, סט. פאולי עם אותו מספר נקודות, אך במקום ה-16 ומתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully