וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: אליצור רמלה זכתה בגביע המדינה

לפני גמר היורוקאפ, הצליחה הקבוצה רמלה לנצח 68:81 את מכבי רמת חן ולזכות בתואר הראשון העונה. צפו בתקציר

נמרוד סונדרס

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: יותם בן דוד

ארבעה ימים לפני המשחק הראשון בגמר היורוקאפ מול אראס הצרפתית, אליצור רמלה הצליחה לחגוג הערב (ראשון) תואר ראשון העונה. הקבוצה של עדן ענבר הצליחה לנצח 68:81 בגמר הגביע בראשון לציון את מכבי רמת חן בזכות משחק מצוין של שי דורון, שסיימה עם 26 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. הקבוצה של שיקי פלח, שהייתה היחידה העונה שניצחה את רמלה במפעלים המקומיים, הצליחה לרשום משחק מצוין, אך זה לא הספיק לה. היא תנסה שוב בפלייאוף.

לרמלה זוהי זכייה רביעית בתואר, לאחר שהפסידה בעבר ב-11 גמרים, ונראה שזהו לא התואר האחרון שלה לעונת 2010/11, כשפרט למפעל האירופי היוקרתי יש כמובן גם את האליפות המקומית שגם בה רמלה היא המועמדת העיקרית לזכייה. רמת חן, שזכתה בתואר האחרון שלה ב-2009, קיבלה היום ערב גדול מאשלי ווקר וטנישה ג'קסון, אך גם זה לא הספיק לה.

מהלך המשחק

הרבע הראשון היה צמוד במיוחד, כשרמת חן היא זו שמצליחה להשיג מיני ריצות ויתרונות קלים מדי פעם. מי שהובילה אותה הייתה אשלי ווקר המצוינת, שקלעה 9 נקודות וקלטה 4 ריבאונדים עד סוף הרבע. גם הסנטרית טיפני ג'קסון הייתה מצוינת וסגרה את 10 הדקות הראשונות עם 7 נקודות. ברמלה הייתה זו יוסטון עם 6 נקודות ו-4 ריבאונדים שהשאירה את הקבוצה במרחק נגיעה מהיריבה, והצליחה להוריד את רמלה בפיגור 23:21 בסוף הרבע. גם הרבע השני היה צמוד כששלשה של אפשטיין העלתה את רמת חן כבר ל-21:26 בפתיחת הרבע, אך דורון, טאנישה רייט, יוסטון וליקו ווילינגהאם הצליחו להחזיר את רמלה למשחק והמחצית נסגרה ב-40:40.

בפתיחת הרבע השלישי הצליחה דווקא רמלה לבצע מיני ריצה ראשונה שלה במשחק, כשווילינגהאם, דורון ורייט הצליחו להוליך אותה עד 44:54 אחרי שבע דקות. אז הצליחה רמת חן להתעורר וצימקה בעזרת ג'קסון ל-51:57 עד סוף הרבע. הקבוצה של שיקי פלאח הצליחה לסגור את הפיגור בפתיחת הרבע האחרון ופיגרו כבר 63:61 לאחר נקודות של ג'קסון. אך שלשה של לני סלווין מיד החזירה את היתרון ל-61:66. רמת חן עוד הצליחה לקזז מעט את היתרון, אך דורון רצתה יותר מכולן והצליחה יחד עם יוסטון להוביל את רמלה ל-68:81 ולזכייה בגביע הרביעי שלה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

סטטיסטיקה

קלעו לאליצור רמלה: שי דורון 26 נקודות (10 מ-16 מהשדה, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים), שאנדיי יוסטון 16 (11 ריבאונדים), ליקו ווילינגהאם 14 (12 ריבאונדים, 4 אסיסטים), טנישה רייט 13 (8 ריבאונדים, 8 איבודים), לני סלווין 8 (6 אסיסטים), ילנה אייזנשטט 3, קייטי וון 1. אורנית שוורץ, שירן צעירי וריבי גרינבוים שותפו אך לא קלעו.

קלעו למכבי רמת חן: אשלי ווקר 24 נקודות (8 ריבאונדים), טנישה ג'קסון 22 (12 ריבאונדים), אייבורי לאטה 11 (9 אסיסטים), מיכל אפשטיין 5, קרין אגסי 3, לימור פלג 2, רנה טיילור 1. שימרית גיגי בר לוי שותפו אך לא קלעו.

שי דורון שחקנית אליצור רמלה (שמאל) עם לני סלווין. נמרוד סונדרס
חגיגה ראשונה לעונת 2010/11. המצטיינת של הערב: שי דורון/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully