וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שלושער ענק לבייסה ב-2:3 של הפועל כפ"ס

הקשר הליברי החזיר את קבוצתו מפיגור 2:0 לנצרת עילית עם שלושער מדהים בין הדקות 80 ו-90. רעננה - מכבי הרצליה 1:0

המחזור ה-26 בליגה הלאומית הגיע לסיומו היום (שני) עם שלושה משחקים, כשבמוקד ביצעה הפועל כפר סבא את אחד הקאמבקים הגדולים של העונה כאשר חזרה מפיגור 2:0 מול נצרת עילית בדקה ה-80, הודות לשלושער מדהים של ג'ורג' בייסה שקבע בתוספת הזמן 2:3 לחבורה של תומר קשטן, ששוב נצמדה בפסגה לרמת השרון. עוד לפני כן, מכבי הרצליה ביססה את מקומה בפלייאוף העליון עם 0:1 ברעננה ואילו מכבי באר שבע ועירוני בת ים בדרך לפלייאוף התחתון אחרי 0:0 מאכזב.

הפועל רעננה - מכבי הרצליה 1:0

דרבי השרון היה גם קרב חשוב על מיקום בצמרת, ובסיומו המשיכה מכבי הרצליה את המומנטום המצוין שלה כאשר רשמה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. מסאיי דגו כבש את השער היחיד במשחק בדקה השביעית, על מנת להעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות שהשיבו אותה למקום השלישי בטבלה והאריכו את רצף המשחקים ללא ניצחון של רעננה לשישה.

מכבי באר שבע - עירוני בת ים 0:0

כששתי מלכות התיקו של הליגה נפגשות, אף אחד לא מופתע שהמשחק מסתיים ללא הכרעה. באר שבע ובת ים סיימו בתיקו מספר 11 ונותרו במקומות שמובילים לפלייאוף התחתון. הנקודה העמיקה את התקופה הרעה שעוברת על השתיים, שסוגרות משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. בבאר שבע, שם כבר סופרים 380 דקות ללא שער זכות, לפחות יתנחמו בקטיעת שלושת ההפסדים הרצופים.

הפועל כפר סבא - הפועל נצרת עילית 2:3

איזו דרמה ענקית היתה הערב בכפר סבא בכיכובים של שחקנים זרים מליבריה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת העלה בן מרטין את האורחים נצרת עילית ל-0:1 (52), ואמוס קולי הפך את זה ל-0:2 מדהים בדקה ה-70. גמור? לא, הפועל כפר סבא של העונה היא קבוצה עם אופי. אופי, וג'ורג' בייסה: הקשר הליברי התעורר עם דקות סיום פשוט יוצאות דופן, השלים שלושער וקאמבק נדיר בדקות 80, 89 ו-90, וקבע 2:3 פשוט בלתי אפשרי למארחת, שמנחילה ליריבתה הפסד ראשון אחרי שלושה נצחונות רצופים, ונצמדת למקום הראשון אותו מאכלסת רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully