וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 0:2 את לאציו בדרבי

צמד של טוטי הוביל את הג'אלורוסי לניצחון יוקרתי. מילאן המוליכה סיימה ב-1:1 מאכזב מול בארי, 1:3 לנאפולי בפארמה

אחרי התיקו של אינטר בברשיה (1:1) ושל יובנטוס בצ'זנה (2:2), המחזור ה-29 בסריה A ממשיך לספק הפתעות. ועוד איזה הפתעות. המשחק המוקדם של יום ראשון סיפק סנסציית ענק כשהמוליכה מילאן הצילה נקודה בביתה וסיימה ב-1:1 עם נועלת הטבלה, בארי, בזכות שער שוויון של אנטוניו קסאנו בדקה ה-82. כעת, הפער בין שתי המילאנזיות נותר בעינו על חמש נקודות, שני מחזורים לפני הדרבי דלה מדונינה. בדרבי של עיר הבירה, רומא ניצחה 0:2 את לאציו מצמד של פרנצס'קו טוטי. אודינזה עלתה לכמה שעות למקום השלישי אחרי 0:4 מרשים במגרשה של קליארי, אך נאפולי הורידה אותה משם בעזרת ניצחון 1:3 בפארמה.

מילאן - בארי 1:1

45 נקודות הפרידו ערב המחזור בין הרוסונרי לקבוצה מהדרום, שלמעשה כבר הרימה ידיים במאבק ההישרדות. אחרי התיקו של אינטר, מילאן הייתה משוכנעת שהיא מגיעה לטיול קליל בסיומו תגדיל את יתרונה בפסגה לשבע נקודות. מי היה מאמין שדווקא בארי, שלא ניצחה ב-10 משחקי הליגה האחרונים, היא זו שתעצור רצף של ארבעה ניצחונות רצופים של המוליכה.

בארי הדהימה עם שער יתרון בדקה ה-39. סרחיו אלמירון ביצע תרגיל גדול בבעיטה חופשית והכניס מסירה מתוחכמת להונגרי גרגרלי רודולף, שהכניע את כריסטיאן אביאטי בבעיטה שטוחה. מילאן תקפה בחמת זעם במחצית השנייה, החמיצה בלי סוף וראתה את השופט פוסל שערים של רוביניו (נבדל) וזלאטן איברהימוביץ' (נגיעת יד).

השבדי העצבני הורחק בדקה ה-73 לאחר שהלם במרקו רוסי, אבל דווקא ב-10 שחקנים הגיע השוויון שמונה דקות לסיום. לוקה אנטוניני פרץ מצוין באגף השמאלי ובישל לאנטוניו קסאנו, שכבש מהאוויר. מילאן ניצלת מהפסד ליגה ראשון ב-2011. בארי תמשיך את סיבוב הפרידה של מהסריה A עם הרבה כבוד והיא סוגרת 11 משחקים ללא ניצחון.

רומא - לאציו 0:2

אחרי ההדחה מליגת האלופות, אין כמו ניצחון בדרבי עבור הג'אלורוסי כדי להרים את הראש. בעקבות שלוש הנקודות, רומא כעת במקום השישי עם 49 נקודות, רק שתיים פחות מהיריבה העירונית שמדורגת חמישית עם 51. רומא פתחה טוב יותר את המשחק באולימפיקו, כשכבר אחרי ארבע דקות שלח דויד פיזארו כדור לקורה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל רגע של קסם בצד אחד וחולמנות בצד השני הובילו את המשחק לידי הג'אלורוסי.

פרנצ'סקו טוטי בעט כדור חופשי חזק בדקה ה-67, ופרננדו מוסלרה רק נגע בכדור בדרך אל הרשת, כשהקפטן הוותיק רץ לחגוג את הראשון שלו בדרבי מאז אוקטובר 2005. העצבים של לאציו שיחקו תפקיד בהמשך, כשסטפן ראדו הרומני נגח בפאביו סימפליסיו לעיני השופט והורחק. בתוספת הזמן זכה סימפליסיו בפנדל, כריסטיאן לדסמה הורחק אף הוא והשאיר את לאציו ב-10 שחקנים, וטוטי השלים צמד עם פצצה מהנקודה הלבנה.

פארמה - נאפולי 3:1

הפרטנופי חזרו לכבוש אחרי שני משחקים בהם לא עשו זאת, והפכו את התוצאה באניו טארדיני כדי לשוב אל המקום השלישי ולצמק את הפער מהפסגה לשש נקודות. ניקולו פרוסטלופי הדריך את נאפולי מהקווים במקום המאמן המורחק וולטר מצארי, ובדקה ה-29 הוא ראה את רפאלה פלאדינו יורה נהדר מהאוויר לרשת ומעלה את פארמה ליתרון.

המארחים, שמקדימים את הקו האדום בנקודה בלבד ולא ניצחו בשבעת המשחקים האחרונים שלהם, ספגו את השוויון מרגלי מארק האמשיק בדקה ה-52. עוד לפני שפארמה הספיקה להתאושש, האמשיק הסלובקני בישל במתפרצת לאזקיאל לאבצי, ונאפולי השלימה מהפך. פארמה איבדה את דניאלה גאלופה באדום (59) וכריסטיאן מאג'ו חתם את התוצאה שלוש דקות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קליארי - אודינזה 4:0

ניצחון תשיעי ב-12 משחקי הליגה האחרונים! זה המאזן המדהים של אודינזה, שעדיין לא הפסידה בליגה ב-2011. הזברות הקטנות הדרימו לסרדיניה לפגוש את אחת הקבוצות החמות בליגה, אבל שוב עשו את זה קל בזכות ההתקפה הקטלנית. הסכר נפרץ בדקה ה-42 כשאנטוניו די נטאלה הגביה קרן לראשו של מהדי בנעטיה שנגח פנימה. שתי דקות חלפו ואלכסיס סאנצ'ז הצ'יליאני עשה 0:2. המומנטום האדיר נמשך בפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-48 סאנצ'ז הפך למבשל ודי נטאלה הבלתי נלאה כבש את השלישי. שש דקות עברו והתרגיל חזר על עצמו במדויק. שער 24 העונה לדי נטאלה ועוד ניצחון גדול לאודינזה, שעולה למקום השלישי.

משחקים נוספים:

קטאניה - סמפדוריה 0:1
לקטאניה: כריסטיאן ז'אמה (75)

גנואה - פאלרמו 0:1
לגנואה: אנטוניו פלורו פלורס (77)

קייבו - פיורנטינה 1:0
לפיורנטינה: חואן ורגאס (48)

לצ'ה - בולוניה 1:0
לבולוניה: גסטון רמירז (33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully