וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונפק בול עם תמונתו של שחר צוברי

המדליסט האולימפי אמר: "שמח לייצג את ישראל וכבוד גדול לראות את הבולים. מקווה להמשיך לעשות הישגים גדולים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

"יש תחרות בין הספורטאים שלנו לשירות הבולאי", אמר יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק, "אנחנו זכינו בארד וגם הם זכו בארד, אנחנו הגענו להסכם שנעלה את הרמה ונקווה לקבל מדליות זהב וזה יחייב את השירות הבולאי. יש לנו מחשבות שבלונדון יהיה לנו גם זהב, גם כסף וגם ארד, ונראה מה אתם תעשו".

"כבוד גדול לראות בול עם התמונה שלי", אמר המדליסט האולימפי שחר צוברי, "אני שמח לייצג את ישראל וכבוד גדול לראות את הבולים. מקווה להמשיך לעשות הישגים ולייצג את ישראל".

שגריר סין בישראל ז'או ז'ונג: "לכבוד הוא לי להופיע בטקס מיוחד זה, שמזכה את חברת הדואר הישראלית במדליית ארד. חלקתם איתנו את רגע התגשמות חלום ארוך שנים של 1.3 מיליארד סינים".

בתוך כך נערכת יוזמה חדשה בוועד האולימפי בישראל הקמת מועדון הזהב של הספורט הישראלי לקראת 2012, שנה בה יציין הוועד האולימפי 60 שנה להקמתו ולמשלחת הראשונה של ישראל למשחקים האולימפיים – הלסינקי 1952.

במועדון יהיו חברים ספורטאי עבר שייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים ספורטאים בענפים הקבוצתיים שהיו בענפי הספורט האולימפיים והשתתפו בעשרה משחקים בינארציים, כמו גם בעלי תפקידים בוועד האולימפי ובאיגודי הספורט האולימפיים שכיהנו בתפקידם לפחות ארבע שנים מינימום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully