וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיג'י דל נרי: "האוהדים שרקו בוז? שישרקו"

מאמן יובנטוס מתעלם מהביקורת העצומה נוכח התוצאות הדלות: "שיחקנו מול צ'זנה בחוכמה, האוהדים עוד ימחאו כפיים"

חובבי הכדורגל באיטליה ובעולם משפשפים עיניים ולא מאמינים: יובנטוס הגדולה, הכבירה, אחת הקבוצות המפוארות בתבל, במשבר עמוק, והפיתרון לא נראה באופק. אחרי שלושה הפסדים, כשהיא חסרת סיכוי לזכות באליפות איטליה ונכשלה בליגה האירופית, הגברת הזקנה לא הצליחה לנצח אפילו את צ'זנה מהתחתית. הזברות הוליכו אמש (שבת) 0:2, אבל סיימו ב-2:2 מאכזב.

אלסנדרו מאטרי, שכבש צמד לזכות יובה, אמר לאחר המשחק כי אינו חש שמחה על היכולת האישית. "סיפוק עצמי זה דבר חשוב, אבל התוצאות של יובנטוס יותר חשובות לי", אמר מאטרי, "נשארו תשעה מחזורים וננסה לבוא אליהם הכי אגרסיביים שאפשר כדי לקחת משחק אחרי משחק".

בינתיים מעמדו של המאמן לואיג'י דל נרי התערער עוד יותר, אבל הוא מקרין שגרה. "שיחקנו טוב ובחוכמה", אמר דל נרי, שהיה דווקא מרוצה מהתוצאה נוכח העובדה שלאורך המחצית השנייה שיחקה קבוצתו בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של מרקו מוטה בשלהי המחצית הראשונה. "זה היה משחק קשה במגרש קשה". אוהדי יובנטוס, כצפוי, שרקו בוז למאמן ולקבוצה, ודל נרי לא התרגש מכך. "שרקו בוז? שישרקו, זה חלק מהמשחק", צוטט דל נרי ב"גאזטה דלו ספורט", "האוהדים ישרקו בוז עכשיו וימחאו כפיים אחר כך. הקבוצה שיחקה טוב ותמשיך לשחק טוב עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully