וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "קארים בנזמה עושה דברים שהוא לא עשה מעולם"

מאמן ריאל מדריד החמיא לחלוץ ששוב כבש צמד. הצרפתי יומרני: "רוצים לנצח בכל המשחקים שנשארו לנו עד סוף העונה"

שנת 2011 מחייכת בינתיים לקארים בנזמה. החלוץ הצרפתי שלא מפסיק לכבוש בשבועות האחרונים וגם היה חתום על כמה נקודות חשובות של ריאל מדריד, עשה את זה שוב אמש (שבת), כשכבש את שני השערים ב-0:2 של קבוצתו על הרקולס - מה שסייע לה שוב להוריד את הפער מברצלונה לארבע נקודות. ובמדריד עוד פעם מקווים שהפעם ברצלונה לא תחזיר אותו לשבע.

"אני מאוד מקווה שסביליה תנצח את ברצלונה", אמר החלוץ הצרפתי, "יש עוד הרבה זמן עד סוף העונה ואנחנו רוצים לנצח בכל המשחקים שנשארו לנו עד אז. אני בר מזל כי בזמן האחרון אני מבקיע כמעט שני שערים למשחק וזה הודות לחברים שלי לקבוצה".

בנזמה - כך נראה - מתחיל סופסוף להצדיק את המחיר הגבוה אותו שילמה עליו ריאל לפני כשנה וחצי (כ-35 מיליון יורו) ואמש הוא זכה למחמאות גם מהמאמן ז'וזה מוריניו. "קארים משחק טוב יותר מאי פעם והוא עושה דברים שהוא מעולם לא עשה לפני כן", אמר הפורטוגלי, "אנחנו צוחקים שעכשיו הוא פתאום גם מנצח במאבקי גובה מול בלמים יריבים. הוא שמח".

המנהל המקצועי, חורחה ולדאנו, הוסיף: "אנחנו רגילים להסתכל על הססטיסטיקה של כריסטיאנו רונאלדו, אבל לבנזמה יש כבר 19 שערים בכל המסגרות וזו כמות חשובה. המספרים שלו הם הוכחה לכמה הוא טוב. הוא הולך לשמח אותנו מאוד בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully