וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרינו המבול

בני יהודה ומכבי נתניה כבר עברו משבר קטן העונה, אבל הן מאחוריו וכעת הן נלחמות על שיפור מעמדן בליגה. האם הכתומים של דרור קשטן יצליחו לדהור לניצחון חמישי רצוף?

משחקים 31-33: בני יהודה – מכבי נתניה

מצב הקבוצות:

שתי הקבוצות, שחוו כמה משברים במהלך העונה, נפגשות כשהן נמצאות במצב רוח טוב יחסית. הכתומים תפסו ביטחון וטיפסו עד למקום השישי בליגה כשהמאזן שלהם עומד על עשרה ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. מכבי נתניה תנסה להשתלב גם היא בפלייאוף העליון אבל בינתיים היא במקום התשיעי עם מאזן של תשעה ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו ושמונה הפסדים.

מומנטום:

הכתומים מגיעים למשחק אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים – 1:2 על מ.ס. אשדוד, 1:3 על עירוני קרית שמונה, 0:1 על בני סכנין ו-0:1 על הפועל עכו. לפני כן הקבוצה של דרור קשטן סיימה ב-1:1 נגד בית"ר ירושלים וגברה 0:2 על הפועל אשקלון. מכבי נתניה מגיעה אחרי 1:1 נגד עירוני קרית שמונה, 0:0 נגד הפועל עכו, ניצחון 0:3 על הפועל אשקלון, ניצחון 1:2 על הפועל חיפה וניצחון 0:2 על הפועל רמת גן.

ראש בראש:

המפגש האחרון בין שתי הקבוצות, שהתקיים במסגרת הגביע, הסתיים בניצחון גדול 1:4 של נתניה, אבל השתיים נפגשו גם בגביע הטוטו, כאשר בני יהודה ניצחה 2:4 בהארכה. בליגה המפגש בין שתי הקבוצות הסתיים ב-0:0. הפעם האחרונה שמכבי נתניה ניצחה את בני יהודה בחוץ הייתה בדצמבר 2007, אז נתניה ניצחה 1:2.

ההמלצות שלנו:

31: בני יהודה – מכבי נתניה איקס (3.05)

32: בני יהודה – מכבי נתניה (1+) 2 (1.75)

33: אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully