וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי נתניה: קשטן בונה על החמסה שלו

המאמן שיחסר שוב את גארידו, מקווה להשיג ניצחון חמישי ברצף במטרה להתבסס למעלה. קפוראלה ירד לספסל (ראשון, 19:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* שלוש שנים וחצי לא ניצחה מכבי נתניה במשחק חוץ את בני יהודה.

* ניצחון החוץ האחרון של נתניה בבלומפילד על הזהובים היה ב-1 בדצמבר 2007, כאשר הנתנייתים גברו 1:2 משערים של יחיאל צגאי וטל מעבי. אימורו לוקמן צימק.

* מהרכב נתניה באותו משחק נותרו רק דלה ימפולסקי וטל מעבי, כשדלה איינוגבה ואיציק עזוז הם היחידים ששרדו בצד הכתום, ששיחקו באותו משחק ויפתחו בהרכב גם במשחק הקרוב.

* בני יהודה מגיעה להתמודדות אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, וחמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

ארבעת הניצחונות הרצופים של הזהובים גרמו לאנשי המועדון לחזור ולפנטז שוב על כרטיס לאירופה בסיום העונה. הקבוצה של דרור קשטן כבר מדורגת שישית ורוצה להמשיך במומנטום החיובי עד לסיום הליגה הסדירה כדי להתברג שוב בפלייאוף העליון.

קשטן ימשיך לתת קרדיט להרכב שניצח בשבוע שעבר את מ.ס.אשדוד. עוז ראלי יפתח כקשר ימני והסרבי הצעיר ננאד מרינקוביץ' יתופקד בשמאל. בחלק הקדמי יפתחו פדרו גלבאן ופיני בלילי, שנמצאים לאחרונה בכושר הבקעה לא רע. קשטן יחסר את עמרי אפק, שגמר את העונה בשל פציעה קשה במפרק הירך וגם הבלם איבן גארידו עדיין לא כשיר ויצפה במשחק שוב מהיציע.

הנהלת הקבוצה, בשיתוף עם ארגון האוהדים 'אריות יהודה', ימשיכו גם הפעם במבצע הוזלת הכרטיסים כאשר נשים, חיילים וילדים עד גיל 16 ישלמו 10 שקלים בלבד לכרטיס בשער 8. המועדון יקדיש את המשחק לזכרו של אוהד הקבוצה עופר מזרחי, שנהרג ברעידת האדמה בניו זילנד. משפחתו של מזרחי תהיה אורחת הכבוד של הקבוצה.

מכבי נתניה:

אחרי אובדן נקודות יקרות בתוספת הזמן נגד עירוני קרית שמונה, בקבוצה יודעים שעל מנת להתקרב לפלייאוף העליון הם חייבים לצאת מבלומפילד עם שלוש נקודות. הקשר קובי דג'אני ישוב להרכב אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה, בעוד שמריאנו קפוראלה שהחליף אותו בקישור האחורי, עשוי לרדת לספסל, גם בשל העובדה שהתלונן במהלך השבוע על רגישות באיזור הפציעה ברגלו.

המאמן ראובן עטר ימשיך עם סרגיי טרטיאק, פיראס מוגרבי ואחמד סבע, שלא כבש מזה 17 משחקי ליגה, בחלק הקדמי. עטר הזהיר את חניכיו מההתקפות המתפרצות של בני יהודה והסב את תשומת לב שחקניו גם לשני המגנים התוקפים של הזהובים.

יעמדו למבחן

בני יהודה: פדרו גלבאן

בשבועות האחרונים נראה שהקשר'חלוץ הארגנטינאי שב לכושר מצוין ומזכיר את גלבאן של העונה שעברה. הוא כבש העונה 10 שערים ומצטיין במיוחד במשחקי הבית של הקבוצה. כשגלבאן בכושר ובמצב רוח, בני יהודה זורחת ופורחת. משחק טוב שלו נגד נתניה עשוי לסייע לדרור קשטן לרשום ניצחון חמישי ברציפות, ואתם יודעים כמה קשטן אוהב את החמסה שלו.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס

השוער המצטיין הוא אחת מנקודות האור העונה בהרכב הקבוצה, ומול החלק הקדמי של בני יהודה, שנכנס לאחרונה בכושר הבקעה, יצטרך אריאס להיות בשיאו. מעניין יהיה לראות את הדו-קרב בין שני השוערים איינוגבה ואריאס, כשמשחק טוב של אריאס עשוי לסייע לשחקניו של עטר לחזור עם נקודות במגרש, בו היא לא ניצחה כמעט ארבע שנים את הזהובים.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, פיני בלילי.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש (מריאנו קפוראלה), טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי (עומר פרץ), פיראס מוגרבי, סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully