וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "האכזבה מליגת האלופות השפיעה עלינו"

מנג'ר ארסנל ניסה להסביר את ההפסד 2:0 למנצ'סטר יונייטד וההדחה מהגביע. יוהאן דג'ורו פרק את הכתף וגמר את העונה

אחרי שני ההפסדים הרצופים והכל כך מאכזבים לצ'לסי (2:1) ולליברפול (3:1) חזרה היום (שבת) מנצ'סטר יונייטד לסורה. השדים האדומים ניצחו 0:2 את ארסנל ברבע גמר הגביע האנגלי והבטיחו לפחות ביקור אחד בוומבלי השנה כשפאביו ו-ווין רוני כובשים לזכותה את השערים. מנגד, התותחנים של ארסן ונגר שוב הוכיחו שאופי זה לא אחד הדברים בהם התברכה הקבוצה. ארבעה ימים בלבד אחרי ההפסד לברצלונה וההדחה מליגת האלופות ו-13 ימים אחרי שהפסידה גם בגמר גביע הליגה, ארסנל סיימה את דרכה גם בגביע האנגלי ועכשיו רק חלומות האליפות נותרו לה.

"הצלחנו להשיג את השערים שלנו, למזלי הצלחתי להציל כמה שערים והתגוננו טוב", אמר בסיום שוער יונייטד אדווין ואן דר סאר, שהיה הטוב במגרש, "היה חשוב לנו לנצח אחרי שהפסדנו לצ'לסי וליברפול בליגה והפער בפסגה צומק. היינו צריכים לנצח היום כדי לשמור על סיכוי לזכות בתואר. אני חושב ששיחקנו טוב מאוד, זו הייתה הופעה מרשימה". למרות ההופעה המצוינת שלו, השוער ההולנדי אמר שהוא לא שוקל מחדש אם יפרוש בסוף העונה, לאחר שכבר הודיע כי יעשה כן.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר הוסיף: "אני מאמין שהאכזבה מהמשחק ביום שלישי השפיע על המשחק היום, משהו לא עובד, לא במאמצים שלנו או בגישה, אלא בביטחון. מנצ'סטר יונייטד הייתה יותר חזקה, ולנו היה שבוע קשה, אבל הקבוצה תתאושש מזה". אם זה לא מספיק צרות לתותחנים, אז הקבוצה איבדה גם את הבלם יוהאן דג'ורו, שפרק את הכתף לקראת סיום המשחק. השוויצרי סיים את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully