וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון רק נקודה מהפסגה

סגנית האלופה ניצחה 0:2 בסושו ועלתה למקום השלישי לפני הגומלין מול ריאל מדריד באלופות. 0:2 לסנט אטיין על ברסט

הצמרת הלוהטת של הליגה הצרפתית, שהצטופפה עוד יותר בעקבות הניצחון של מארסיי בראן, המשיכה להתחמם גם הערב (שבת) בעקבות ניצחונה של ליון 0:2 בסושו. סגנית האלופה התקרבה עד כדי נקודה אחת מהפסגה, והלחץ עובר לליל שתשחק מחר מול ולנסיין. עוד אחת שניצחה 0:2 היא סנט אטיין, שיצאה מהמשבר על חשבון ברסט. נאנסי השיגה 0:2 חשוב בקרב תחתית מול קון, וארל-אביניון ולוריין סיפקו את הדרמה של המחזור עם 3:3 מרתק.

סושו - ליון 2:0

רגע לפני הגומלין מול ריאל מדריד וכשהיא ללא כריס, עלי סיסוקו ויוהאן גורקוף הפצועים, ליון חיקתה את מארסיי וצימקה את הפער מהפסגה לנקודה. הקבוצה של קלוד פואל הפסידה רק פעם אחת ב-20 המחזורים האחרונים, והערב המשיכה את רצף ההצלחות בסושו, שם ניצחה בשבעת הביקורים האחרונים. בפטימבי גומיס פתח לצד ליסנדרו לופז, ובדקה ה-22 בישל לארגנטינאי את הראשון במשחק. מיראלם פיאניץ הבוסני הכפיל בדקה ה-64, וליון מוכנה לביקור בסנטיאגו ברנבאו.

סנט אטיין - ברסט 0:2

הקבוצה השנייה של חבל הרון, שמאז ההפסד הביתי בדרבי לליון נקלעה למשבר, קטעה הערב את רצף ארבעת ההפסדים על חשבונה של ברסט, שגברה עליה בסיבוב הקודם כשלשתיים עוד היו אי אלו חלומות על מקום בשלישייה הראשונה. סנט אטיין הייתה הרבה יותר טובה, ובדקה ה-35 אלחנדרו אלונסו הוכשל ברחבה והשיג פנדל. בקארי סאקו דייק מהנקודה הלבנה כדי להרגיע את האוהדים המקומיים, ודימיטרי פאייה עלה מהספסל ושבר בצורת ארוכה עם השני בדקה ה-88.

נאנסי - קון 0:2

האורחים ברחו מהקו האדום בעזרת ארבעה משחקים ללא הפסד, אבל נעצרו הפעם מול הקבוצה אותה לא הצליחו לנצח בשישה מפגשים קודמים בליגה הראשונה. הקשר השמאלי ג'ונתן בריסון בישל בדקה ה-38 ללנדרי נ'גואמו, ובדקה ה-85 נתן אסיסט גם למחליף בקאיי טראורה. נאנסי עולה מעל הקו האדום.

ארל-אביניון - לוריין 3:3

יופי של משחק באצטדיונה של נועלת הטבלה. קאמל מריים כיכב בשורות ארל-אביניון, כשכבר בדקה השישית העלה אותה ליתרון במתפרצת. מורגן אמפליטאנו השווה בדקה ה-19 עבור לוריין ובישל בדקה ה-45 לסיגמארי דיארה, כשקווין גמיירו עשה 1:3 בדקה ה-53. כאן מריים נכנס שוב לפעולה ובישל בדקה ה-64 בכדור קרן למחליף יאן קרמורגן, שבדקה ה-80 סידר את שער השוויון למחליף נוסף, רמי קאבלה.

משחקים נוספים:

ניס - אוקזר 0:1
לניס: אריק מולונגי (61)

לאנס - טולוז 1:0
לטולוז: פדריקו סנטאנדר (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully