וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "כולם יודעים שאנחנו מסוכנים"

12.3.2011 / 21:43

מאמן הפועל ירושלים חגג את הניצחון על חולון: "רק שנמשיך ככה". נעימי: "אנחנו בכושר טוב". פרנקו: "לא מתאים לנו"

עוד לפני התבוסה מול מכבי תל אביב ביד אליהו, היו בהפועל ירושלים מאוכזבים מהמפגש עם הצהובים, שהגיע דווקא אחרי שני משחקים טובים בליגה. ההמשך ידוע- קבוצתו של קטש הובסה ב-41 הפרש, והאוהדים באדום חששו שהנה חוזרת שוב התחושה המוכרת. אלא שהערב (שבת) אותתה ירושלים כי היא בכל זאת בתהליך התאוששות, כשדרסה ללא רחמים את הפועל חולון 68:102, תוך תצוגה קבוצתית נהדרת בראשותו של יובל נעימי. קבוצתו של קטש חוזרת שוב אל המקום השני, ואם היא תמשיך ביכולת הזו, זהו בהחלט מקומה הטבעי.

"אני לא יודע אם התאוששנו", אמר עודד קטש בסיום. "בסך הכל אנחנו בתקופה טובה חוץ מהמשחק נגד מכבי. היום חזרנו לקצב שלנו ושיחקנו טוב עם הרבה אסיסטים. היינו מצוינים ובמחצית השנייה פתחנו חזק ולא נתנו להם סלים קלים". קטש המשיך ואמר: "אנחנו בעלייה כבר תקופה ארוכה, אנחנו משחקים מאוד התקפי וגם ההגנה שלנו חזרה לעצמה. כשאנחנו משחקים טוב, כולם יודעים שאנחנו מסוכנים. רק שנמשיך ככה".

השחקן המצטיין הערב היה ללא ספק יובל נעימי, שקלע 23 נקודות (6 מ-7 מהשדה), והיה זה שקלח על עצמו את האחריות בהתקפה. "עשינו מה שאנחנו צריכים לעשות", אמר הגארד בסיום המשחק. "למדנו מהשבוע שעבר ואני בטוח שזה לא יחזור על עצמו. אנחנו בכושר טוב ורק שנמשיך ככה". כשנשאל מה הסיבה שהוא נראה מרוצה יותר בתקופה החארונה, אמר נעימי: "אני שמח ומחייך כי אני מתעסק עכשיו רק בכדורסל".

מנגד, בחולון היו מאוכזבים בעיקר מהדרך בה הפסידה הקבוצה. "השחקנים כל כך רוצים", אמר מאמן הקבוצה, דני פרנקו בסיום. "אנחנו הולכים על חבל מאוד דק כמו שאמרתי כבר. לא היינו מרוכזים היום וזה עלה לנו ביוקר, על אחת כמה וכמה ברבע האחרון. זה ממש לא מתאים לקבוצה שלי אבל זה לא יקרה יותר. הניצחונות שלנו באו ממוסר עבודה ולב, אבל שום הפרש שאנחנו מנצחים בו לא נותן לנו נקודה למשחק הבא. אנחנו מחוברים ונשים את המשחק הזה מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully